Nieuw AH stadsconcept is uitgebreide AH to Go

Nieuw AH stadsconcept is uitgebreide AH to Go
  • Food-en-retail
  • 2 jun 2017 @ 16:31
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Albert Heijn opent rond september aanstaande een filiaal op de Rotterdamse Coolsingel in het voormalige bankgebouw 'Cool63' tegenover het stadhuis. Het gaat om een nieuw type stadswinkel, dat volgens ingewijdenen het karakter van een forsere AH to Go krijgt. AH is niet de enige met een nieuw Urban-retailconcept.

De winkel krijgt een stedelijk karakter. ‘In de binnenstad geven we een meer binnenstedelijk accent en dat zal dus ook in deze winkel terug te vinden zijn’, aldus woordvoerder Michael van der Leur namens AH in stadskrant AD. In retailmedium Distrifood van 22 april meldden ingewijdenen al dat AH aan een stadsconcept werkt, 'een meer uitgebreide AH to Go'. Die zou in de vershal Het Veem in de hippe wijk Strijp-S in Eindhoven moeten komen. AH wilde destijds weinig kwijt over de vestiging van een winkel in het Veem. 'Wellicht dat straks op de Coolsingel een eerste winkel van het Urban- concept verrijst.'
Ook retailketen Coop werkt aan de uitrol van een marketing-stadsconcept onder de naam 'Coop Vandaag', zo wordt uitgelegd in de MarketingTribune die 13 juni 2017 verschijnt
(PvWK, bronnen: AD, MT en Distrifood)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken