Manhattan speelt in op veranderende retailmarkt met nieuwe 'Manhattan Active Store Solution'
- Food-en-retail
- 1 jun 2017 @ 15:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 1 jun 2017 @ 15:16
- Redactie Food en Retail
Manhattan Associates (MA) noemt zich een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannelcommerce. Het bedrijf introduceert nu de nieuwe Manhattan Active Store Solution. Deze 'suite' speelt in op het groeiend aantal activiteiten dat in een winkel wordt uitgevoerd: van point of sale en clienteling tot store inventory en store fulfilment. Als onderdeel van de Manhattan Active oplossingen is de software cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar, meldt het it-merk.
De rol van de winkelmedewerker verandert snel en verschuift van het verkopen van producten naar een focus op klantbinding, klantervaring, micromarketing, het afhandelen van digitale orders die in de winkel worden opgehaald of vanuit de winkelvoorraad worden verzonden, stelt MA. 'Manhattan Active Store Solution is ontworpen om de moderne winkelmedewerker te ondersteunen bij het bieden van een gepersonaliseerde service, terwijl tegelijkertijd online orders die direct vanuit de winkel worden verzonden, razendsnel moeten worden afgehandeld.'
Manhattan Active Store Solution voorziet in een uitgebreide verzameling van tools om de moderne winkelmedewerker te ondersteunen en dient als platform voor toekomstige innovatie, zo wordt beloofd. 'Het is ontworpen om alle activiteiten rondom het aankoopproces naadloos op elkaar af te stemmen, ongeacht hoe en waar een bestelling is geplaatst. De oplossing wordt aangestuurd door een enkel transactieplatform met een moderne gebruikersinterface. De oplossing is volledig responsief op alle typen devices, applicaties en besturingssystemen en werkt precies hetzelfde op zowel mobiele als vaste schermen.'
'Tegenwoordig is de winkel een verlengstuk van de online ervaring. In onze omnichannel retailcultuur bestaat het concept van een point of sale als een op zichzelf staand idee of technologie niet meer', vertelt Brian Kinsella, vice president product management bij Manhattan Associates aan MarketingTribune over de nogal technische materie, 'In onze optiek is een transactie universeel en moet de mogelijkheid bestaan om een transactie vanaf elke plek in de organisatie te initiëren of aan te passen. Manhattan Active Store combineert Order Management en Point of Sale om onderling verbonden, snelle en flexibele processen te creëren die aan de verwachtingen van de consument voldoen én overstijgen.' Wie meer wil weten klikt hier. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- micromarketing
- verkopen
- focus
- producten
- digitale orders
- marketing
- Manhattan Associates
- Manhattan Active Store Solution
- omnichannelcommerce
- afhandelen
- ict
- supply chain
- nieuw
- klantervaring
- retail
- digital
- technologieleider
- winkel
- klantbinding
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing