Nieuwe Ikea Place app richt interieurs virtueel in

Nieuwe Ikea Place app richt interieurs virtueel in
  • Food-en-retail
  • 13 sep 2017 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenApps

Met de Ikea Place app kan de gebruiker voortaan virtueel meubilair plaatsen in huis. Deze app toont meubels en accessoires in 3D en op ware grootte. Hiermee zet Ikea als een van de eerste woonwarenhuizen ter wereld augmented reality in als marketing- en service-tool.

'Toe aan een nieuwe bank, maar nog geen idee welke mooi past in je interieur? Vergelijk met slechts één simpele beweging hoe verschillende modellen, stijlen en formaten staan in jouw ruimte met Ikea Place', schrijft het Zweedse merk. Ikea kondigt deze augmented reality (AR) applicatie vandaag wereldwijd aan. Met de nieuwe app kunnen gebruikers virtueel Ikea design plaatsen in de gewenste ruimte waar het in 3D op ware schaal getoond wordt. Via Ikea Place kunnen zij ervaren, experimenteren en delen hoe producten bij hen thuis staan voordat zij overgaan tot een aankoopbeslissing. Ikea is een van de eerste woonwarenhuizen ter wereld die AR-technologie op deze manier inzet. Zie hieronder de uitlegvideo.
(PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken