Lieke Westendorp nieuwe manager Heineken Experience

Lieke Westendorp nieuwe manager Heineken Experience
  • Food-en-retail
  • 27 okt 2017 @ 09:24
  • 10591 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodPersonalia

Vanaf 1 december aanstaande, zal Lieke Westendorp (foto) starten als manager van de Heineken Experience. Hiervoor vervulde zij de rol van directeur Out of Home & Export bij Vrumona. Westendorp volgt voormalig Manager Heineken Experience Dirk Lubbers op.

Lieke Westendorp wordt verantwoordelijk voor het snel-groeiende onderdeel Heineken Experience van Heineken, dat in relatief korte is uitgegroeid tot een van de topattracties in Amsterdam. 'Aan Lieke de taak om dit succes verder uit te bouwen. Waarbij de focus zal liggen op kwaliteit en de bezoekerservaring. Lieke is in 2002 in dienst gekomen van Heinken als Commercieel Management Trainee. Daarna heeft zij diverse commerciële rollen vervuld waaronder manager Trade Marketing Vrumona en daarna manager Trade Marketing Heineken Horeca. Sinds 2015 is zij directeur Out of Home & Export Vrumona, waarbij zij een indrukwekkende volumegroei heeft weten te realiseren', aldus de brouwerij.  

'Naast haar ondernemende karakter, is Lieke een betrokken mens met sterke sociale skills. Wij kijken er naar uit om haar in ons team te mogen verwelkomen', voegt collega Nanne van der Leer, Marketing & PR Manager namens Heineken Experience en Heineken International nog toe. Westendorp start per 1 december 2017. (PvWK)




     Lieke Westendorp
     


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken