Derde Taco Bell van Nederland opent voor kerst 2017 op station Breda

Derde Taco Bell van Nederland opent voor kerst 2017 op station Breda
  • Food-en-retail
  • 12 dec 2017 @ 10:33
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Na eerdere openingen in Eindhoven en Tilburg komt Taco Bell, ’s werelds grootste Mexicaans-geïnspireerde restaurantketen, met een derde vestiging in Nederland. Het nieuwe restaurant is gevestigd op Centraal Station in Breda en opent 21 december haar deuren.

Lees hier ons interview met cmo Ellen Gault van Taco Bell Europa

De eerste 100 klanten in Breda worden beloond met een vroeg kerstcadeau: 'een goodiebag gevuld met onder andere een exclusief Taco Bell Breda t-shirt en een muts om lekker warm te blijven. Ook kunnen gasten een jaarlang gratis eten winnen bij Taco Bell', meldt het foodmerk.

Taco Bell Breda
De nieuwe vestiging aan de centrumzijde van het treinstation van Breda wordt een ontmoetingsplek, waar je even kan ontsnappen aan de drukte. Het design van het restaurant is geïnspireerd op Taco Bell’s roots in Californië, gecombineerd met lokale invloeden. Zo is het kunstwerk op één van de muren gemaakt door Hedof, een bekende Bredase kunstenaar. Het kunstwerk is onderdeel van de Blind Walls, die door heel Breda zichtbaar zijn.

Het restaurant in Breda is elke dag geopend van 11 uur tot 21 uur en heeft 50 zitplaatsen, aldus Taco. 'Er is gratis wifi en er zijn oplaadpunten voor telefoons en laptops. Net als de Taco Bell vestigingen in Eindhoven en Tilburg, heeft ook dit restaurant een “open keuken”, zodat gasten kunnen zien hoe hun producten vers bereid worden. In de zomer kunnen gasten ook buiten zitten op het terras.'

Taco’s, burrito’s, nacho’s en quesadilla’s
Taco Bell is ’s werelds grootste quick service restaurantketen met Mexicaanse invloeden en komt uit Zuid-Californië. Naast de beroemde Crunchy Taco’s, burrito’s en nacho’s, staan er quesadilla’s op de kaart, die speciaal voor onze Nederlandse fans zijn ontwikkeld. Gasten hebben bij de meeste maaltijden de keuze uit vier verschillende soorten vlees, waaronder spicy chicken, grilled chicken, seasoned beef en slow cooked pulled pork, of een vegetarische variant met bonen. Wat de bestelling ook is, alles wordt vers bereid in de open keuken en dat geeft je meteen dat echte Taco Bell-gevoel, stelt het merk. 'Om de Californische sfeer te versterken, kunnen gasten kiezen voor een lekker biertje of een van de bekende frisdranken.'
(PvWK)

Over Taco Bell
'Taco Bell Corp., onderdeel van Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM) is ‘s werelds grootste Mexicaans-geïnspireerde quick service restaurant (QSR) keten. Taco Bell serveert made-to-order en gepersonaliseerde taco’s, burrito’s en andere specialiteiten met gedurfde smaken en ingrediënten van hoge kwaliteit voor een goede prijs en heeft een uitstekende klantenservice voor de ruim 40 miljoen gasten per week wereldwijd. Momenteel zijn er meer dan 360 Taco Bell restaurants in de 27 markten buiten de Verenigde Staten en het doel is om het merk internationaal uit te breiden naar 1.000 restaurants in 2022. Het bedrijf en de franchisepartners hebben in totaal meer dan 7.000 restaurants met een omzet van ruim $9 miljard. In 2022 wil het merk een omzet behalen van $15 miljard en 9.000 restaurants wereldwijd hebben.'

(bron: 
Taco Bell)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken