[video] Bijenkorf als Cupido
- Food-en-retail
- 23 jan 2018 @ 15:18
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActivatieWinkelen
- 23 jan 2018 @ 15:18
- Redactie Food en Retail
De Bijenkorf lanceert deze week zijn nieuwe campagne 'Hello Beautiful' met de boodschap dat iedereen mooi en bijzonder is. Onderdeel hiervan is de unieke samenwerking met dating app Happn en de Bijenkorf als ontmoetingsplaats.
In aanloop naar Valentijnsdag brengt de Bijenkorf de online- en de fysieke wereld samen. Op 14 februari kunnen gebruikers van de app elkaar ontmoeten tijdens Happn hour bij de Bijenkorf.
Diversiteit en beauty
De campagne Hello Beautiful gaat over diversiteit en de schoonheid van ieder mens. De Bijenkorf moedigt mensen aan zichzelf en elkaar vaker een compliment te geven. Iedereen is mooi en bijzonder en dat moet gevierd worden. Klanten krijgen bijvoorbeeld bij elke aankoop in de winkel en bij hun online bestelling een kaart en de mogelijkheid een ander een compliment te geven. Ook via deBijenkorf.nl is er de mogelijkheid voor het geven van een compliment. Daarnaast is er in de etalages een verscheidenheid aan mensen te zien en zijn deze beelden middels een tentoonstelling zichtbaar in het trappenhuis van de Bijenkorf Amsterdam. Fotograaf Anne Claire de Breij maakte de beelden en video voor deze campagne. Zij zegt: 'Hello Beautiful sprak me meteen aan, ik sta vierkant achter deze positieve boodschap die draait om het zien van schoonheid in al zijn diversiteit. En dat heb ik vastgelegd.'
Zie ook de video hieronder.
(PvWK)
Credits
Directed by Anne Claire de Breij (HALAL)
Production: HALAL
DOP: Luc Brefeld
Grading: Joppo @ De Grot
Online: Robin @ De Grot
Edit: Annelien van Wijnbergen @ Kapsalon
Sound: Sharkee @ HaaiFaai Deluxe
Music: San Proper
Beelden uit de nieuwe campagne (zie ook bovenaan dit bericht)
Achtergrond Happn
'Happn, opgericht in 2014, is een dating app met in Nederland 700.000 gebruikers. Happn gebruikers zien in de app andere personen wiens paden ze gekruist hebben. Zodra beide elkaar liken ontstaat er een crush. Vanaf 22 januari kunnen gebruikers van Happn het profiel van de Bijenkorf liken waarna zij een uitnodiging krijgen voor een drankje. Op 14 februari is er van 17.00 tot 19.00 in alle winkels van de Bijenkorf een Happn hour. Wie weet is er ook live een crush met een mede Happn gebruiker.'
(Bron: Happn)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- market8ing
- retail
- video
- verscheidenheid
- mensen
- beelden
- video
- duiversuity
- trappenhuis
- deBijenkorf.nl
- Bijenkorf
- tentoonstelling
- beelden
- campagne
- Hello Beautiful
- vierkant
- compliment
- Anne Claire de Breij
- Bijenkorf Amsterdam
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing