Etos en NS verlengen samenwerking met 10 jaar

Etos en NS verlengen samenwerking met 10 jaar
  • Food-en-retail
  • 26 mrt 2018 @ 09:05
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketingZakelijk

Drogisterij Etos en NS hebben hun samenwerking met 10 jaar verlengd. Etos heeft nu 20 vestigingen op stations door heel Nederland.

De huidige stationswinkels worden omgebouwd naar een nieuwe formule. Voor de zomer opent de eerste vernieuwde Etos op station Utrecht CS.

De Etos winkel op station Utrecht CS wordt verbouwd en krijgt de moderne, eigenstijdse uitstraling in  de nieuwste Etos Look & Feel. Jan-Derek Groenendaal, algemeen directeur Etos vertelt MarketingTribune: 'Onze klanten op het station willen graag een uitgebreid aanbod. Maar ook willen zij de producten snel vinden en afrekenen. In de nieuwe Etos op station Utrecht gaan we het assortiment daarom speciaal aanpassen aan de wensen van de reiziger. Denk daarbij aan een nieuwe kassa en assortiment in de categorie Handig voor onderweg en Kadootje voor jezelf. Zo zijn we er voor de reiziger die haast heeft en ook voor de mensen met wat meer tijd.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken