Value Zipper start samenwerking met foodwebsite De Buik
- Food-en-retail
- 10 mrt 2018 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodZakelijk
- 10 mrt 2018 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Value Zipper zal de advertentieverkoop gaan verzorgen van De Buik, de grote foodwebsite over Rotterdam. De Buik is een onafhankelijk, journalistiek platform dat is gewijd aan de bloeiende foodcultuur in de havenstad.
Met deze toevoeging vertegenwoordigt Value Zipper nu veertien media-eigenaren.
Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper: 'We willen de kennis en oplossingen uit ons portfolio verbinden met de behoeften aan adverteerderszijde. Met De Buik bieden we extra mogelijkheden voor onze foodklanten. De Buik is een online platform en biedt interessante brandedcontentmogelijkheden. Ook is het een creatieve club, zijn ze erg ambitieus en daarin hebben wij elkaar snel gevonden. We gaan een mooie samenwerking tegemoet.'
Gijsbregt Brouwer, Co-founder van De Buik: 'Vanwege de verdere professionalisering van De Buik en onze groei-ambities in de rest van Nederland, werken we graag samen met een partner die onze klanten optimaal kan bedienen. Met Value Zipper hebben we een partij gevonden die onze ambities en die van onze klanten kan verwezenlijken. Ze houden nog van lekker eten ook én kennen de sector van binnen en buiten. Een mooie combinatie dus.'
(PvWK)
Meer info klik www.valuezipper.nl en www.debuikvan.nl/rotterdam
Beeld: screenshot van De Buik
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Gijsbregt Brouwer
- oplossingen
- De buik van Rotterdam
- De Buik
- Value Zipper
- kennis
- retail
- co-founder
- marketing
- oprichter
- Rotterdam
- Patrick van Hooy
- food
- media
- portfolio
- ambitieus
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing