Albert Heijn opent 250m2 supermarkt voor clockless eating

Albert Heijn opent 250m2 supermarkt voor clockless eating
  • Food-en-retail
  • 18 apr 2018 @ 08:50
  • 11719 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • WinkelenMarketing

'De winkel van 250 m2 sluit naadloos aan bij de trend van clockless eating: op elk moment haal je wat je nodig hebt.' AH opent een speciale nieuwe winkel te Eindhoven op Strijp-S.

Albert Heijn noemt de formule 'ideaal voor het toenemend aantal bewoners en bedrijven van deze creatieve hotspot van Eindhoven' gelegen in Het Veem. De vestiging gaat op woensdag 18 april om 9.30 uur open.

'Klanten gaan vaker ongepland naar de winkel. Zeker de jongere generaties halen gewoon iets als ze er zin in hebben, vaak meerdere keren per dag. ‘s Ochtends een ontbijtje met een cappuccino, ‘s middags een verse lunch-salade of sushi, een tussendoortje voor een onverwachte borrel en misschien later op de dag ook iets voor het avondeten, afhankelijk van de plannen voor die avond', stelt AH.

Klein maar Albert Heijn-fijn
De nieuwe Albert Heijn speelt in op deze ontwikkeling van clockless eating. 'De kleine winkel is verrassend compleet: je kunt er alles vinden wat je op elk moment nodig hebt. Van een vers ontbijtje en je favoriete Thaise saus voor het avondeten tot toiletpapier en vershoudfolie. Alle dranken zijn alvast gekoeld zodat ze meteen lekker koud gedronken kunnen worden. De winkel wordt omarmd door veel hout en groen en past daarmee perfect in de sfeer van de vershal. De neonletters bij de entree doen herinneren aan de geschiedenis van de hal waar voorheen Philips gevestigd was.'

Een deel van de neon zie je hierboven.

De nieuwe winkel is maandag tot en met zaterdag open van 8.00-20.00 uur en zondag van 12.00 tot 20.00 uur. Vernieuwing van format en duurzaamheid in nieuwe en bestaande winkels is een continu proces voor de retailketen, stelt Albert Heijn: 'Vorig jaar werden bijna 50 winkels voorzien van vernieuwingen op het gebied van format en duurzaamheid.'
(PvWK)


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken