Albert Heijn opent 250m2 supermarkt voor clockless eating
- Food-en-retail
- 18 apr 2018 @ 08:50
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 18 apr 2018 @ 08:50
- Redactie Food en Retail
'De winkel van 250 m2 sluit naadloos aan bij de trend van clockless eating: op elk moment haal je wat je nodig hebt.' AH opent een speciale nieuwe winkel te Eindhoven op Strijp-S.
Albert Heijn noemt de formule 'ideaal voor het toenemend aantal bewoners en bedrijven van deze creatieve hotspot van Eindhoven' gelegen in Het Veem. De vestiging gaat op woensdag 18 april om 9.30 uur open.
'Klanten gaan vaker ongepland naar de winkel. Zeker de jongere generaties halen gewoon iets als ze er zin in hebben, vaak meerdere keren per dag. ‘s Ochtends een ontbijtje met een cappuccino, ‘s middags een verse lunch-salade of sushi, een tussendoortje voor een onverwachte borrel en misschien later op de dag ook iets voor het avondeten, afhankelijk van de plannen voor die avond', stelt AH.
Klein maar Albert Heijn-fijn
De nieuwe Albert Heijn speelt in op deze ontwikkeling van clockless eating. 'De kleine winkel is verrassend compleet: je kunt er alles vinden wat je op elk moment nodig hebt. Van een vers ontbijtje en je favoriete Thaise saus voor het avondeten tot toiletpapier en vershoudfolie. Alle dranken zijn alvast gekoeld zodat ze meteen lekker koud gedronken kunnen worden. De winkel wordt omarmd door veel hout en groen en past daarmee perfect in de sfeer van de vershal. De neonletters bij de entree doen herinneren aan de geschiedenis van de hal waar voorheen Philips gevestigd was.'
Een deel van de neon zie je hierboven.
De nieuwe winkel is maandag tot en met zaterdag open van 8.00-20.00 uur en zondag van 12.00 tot 20.00 uur. Vernieuwing van format en duurzaamheid in nieuwe en bestaande winkels is een continu proces voor de retailketen, stelt Albert Heijn: 'Vorig jaar werden bijna 50 winkels voorzien van vernieuwingen op het gebied van format en duurzaamheid.'
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Philips
- winkel
- trend
- clockless eating
- Eindhoven
- format
- marketing
- Strijp-S
- duurzaamheid
- maandag
- neon
- AH
- Albert Heijn
- duurzaamheid
- zaterdag
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing