Albert Heijn trapt borrelseizoen 2018 af
- Food-en-retail
- 5 apr 2018 @ 10:59
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingIntroductie
- 5 apr 2018 @ 10:59
- Peter van Woensel Kooy
De lente is begonnen en het borrelseizoen is geopend. In dit kader biedt AH nu sparen voor de stijlvolle tumbler- en wijnglazen, wordt het 0% bierassortiment uitgebreid en zijn er nieuwe tapa's en borrelhappen.
Met de start van de lente, krijgen onze voorjaarskriebels ruim baan, schrijft AH. 'Het borrelseizoen is geopend en daar mag flink op geproost worden! Met de nieuwste spaaractie van Albert Heijn spaar je voor de stijlvolle tumblerglazen van Blomus. Met de tumbler- en wijnglazen zet je iets bijzonders op tafel. Aangevuld met een wijnkoeler en smaakvolle schaaltjes, zijn het stuk voor stuk eyecatchers op de borreltafel.
Iedereen borrelen
Met de aftrap van het borrelseizoen breidt Albert Heijn ook het 0% bierassortiment uit. Ideaal voor iedereen die, geheel volgens de laatste trend, het liefst aan een alcoholvrij drankje nipt. Een sfeervolle en gevarieerde borrel is natuurlijk pas compleet als de drankjes worden gecombineerd met heerlijke hapjes geïnspireerd op de Spaanse, Italiaanse, Franse of Nederlandse keuken. 'De borrelzegel spaaractie duurt tot en met week 21, santé!'
Klinken zonder kater
Steeds meer mensen gaan voor alcoholvrije creaties, een trend waar beroemde barmannen en mixologen op dit moment hoge ogen mee gooien, stelt AH bovendien. 'Het ene na het andere drankje komt met een alcoholvrije variant, wat het extra makkelijk maakt om alcoholvrij uit te pakken. Met de aftrap van het borrelseizoen breidt Albert Heijn het Brouwers bierassortiment flink uit, met onder meer 0,0% en 2,5% varianten. Dit frisse pils doet denken aan speciaalbier en won zilver tijdens de Dutch Beer Challenge 2017, dé bierwedstrijd van Nederland. In totaal proefden 32 Nederlandse onafhankelijke bierexperts, -keurmeesters en internationale specialisten de ingezonden Nederlandse bieren in een blinde test. De makers van Brouwers hebben ervoor gekozen om ná het koken van het bier extra hop toe te voegen. Bij deze techniek, die dry hopping wordt genoemd, geeft de hop extra bitterheid en aroma’s af. Dat maakt dit bier niet alleen krachtig, maar ook fris van smaak.'
Zonder muziek geen feestje
Om een goede lenteborrel compleet te maken heb je nmaast hapjes en drankjes nog muziek nodig, stelt AH: 'deuntjes draaien. Om die reden stelde Albert Heijn een aantal Spotify speellijsten samen waarmee je direct de juiste setting voor het aperitief creëert. 'Je kunt kiezen uit een Spaanse, Franse, Italiaanse of Hollandse playlist, en zo iedere keer weer een andere sfeer creëren.'
Om dorst van te krijgen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Albert Heijn
- stuk
- borrelseizoen
- Blomus
- voorjaarskriebels
- baan
- eyecatchers
- stijlvol
- tumblerglazen
- wijnkoeler
- borreltafel
- lente
- AH
- tafel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing