Baskin-Robbins opent in Hoog Catherijne eerste store

Baskin-Robbins opent in Hoog Catherijne eerste store
  • Food-en-retail
  • 5 apr 2018 @ 15:16
  • 13510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • MarketingWinkelenFood

Baskin-Robbins, naar eigen zeggen ’s werelds grootste ijsketen, opent haar eerste vestiging in Nederland op 26 april in het compleet vernieuwde winkelcentrum Hoog Catherijne te Utrecht.

De eerste opening van dit tijdloze, Amerikaanse merk wordt gevierd op 26 april vanaf 12.00 uur met entertainment en give-aways. 'De centrale ligging van Utrecht en de mogelijkheid om hier het nieuwste concept neer te kunnen zetten, maken Utrecht de perfecte plek voor onze allereerste store', aldus Nabil Besali, ceo van Amba Daoud en master franchisenemer van Baskin-Robbins in Nederland. 

De International Director van Baskin-Robbins komt volgens Besali speciaal voor deze gelegenheid naar Nederland en zal samen met de eerste klant de winkel openen. 'Maar er is meer. Zo krijgt elke 31ste klant 31 dagen een heerlijk, gratis ijsje. Als kers op de ijstaart krijgen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis ijs. Ook zal de eerste "friend of the brand", een grote naam van Hollandse bodem, aanwezig zijn tijdens de opening en een aantal van de iconische ijsjes scheppen.' 

Primeur voor Nederland
Het interieur van de nieuwe store is volgens het nieuwste BR-winkelconcept dat wereldwijd doorgevoerd zal worden. Baskin-Robbins geeft hiermee de primeur aan Nederland om het nieuwe ice cream bakery concept uit te rollen.  In de Baskin-Robbins stores zal een uitgebreide selectie van het premium ijs aanwezig zijn, zoals de klassieke smaken Pralines ’n Cream, Jamoca Almond Fudge, Mint Chocolate Chip and Very Berry Strawberry, naast regionale favorieten als Blueberry Panna Cotta en Caramel Honeycomb Candy, meldt Amba Daoud.

'Het logo van het Amerikaanse merk laat dat uitgebreide assortiment zien. Het cijfer "31" geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe, heerlijke smaak is om van te genieten. Deze smaken kunnen ook ten allen tijde geproefd worden met de iconische pink spoon. Daarnaast zal er elke maand een nieuwe smaak gelanceerd worden en maken nieuwe producten als crêpes, versgebakken Belgische wafels en churros hun intrede. Naast het vaste assortiment van overheerlijke ijssmaken en andere frozen desserts als ijstaarten en freak shakes, gaat Baskin-Robbins in Nederland ook verschillende drankjes en gebak verkopen zoals lattes, warme chocolademelk, heerlijke cookies en brownies.'
(PvWK)

Over Baskin-Robbins 
'Baskin-Robbins is ‘s werelds grootste ijsketen. Ze heeft een breed assortiment aan verschillende heerlijke smaken en meer dan 7900 winkels in 53 landen over de hele wereld verspreid. Het merk werd opgericht door twee enthousiaste ijsliefhebbers wiens passie voor ijs leidde tot de creatie van vele iconische ijssmaken, waaronder Pralines 'n Cream, Jamoca® Almond Fudge en Very Berry Strawberry. Tegenwoordig heeft Baskin-Robbins meer dan 1300 ijssmaken en bieden ze op maat gemaakte ijsjes, bevroren drankjes en ijscoupes. Bij Baskin-Robbins vinden ze het belangrijk dat het niet alleen gaat om het eten van een ijsje, maar dat je speciale momenten samen deelt. Alle winkels zijn er ook zo op ingericht dat je herinneringen kan delen en samen kan genieten van een breed scala aan heerlijke smaken waaronder de nieuwe smaak van de maand, die ze elke maand opnieuw introduceren.'

(bron: Amba Daoud)

Disclaimer ijsaanbod : Elke week 1 jaar lang Baskin-Robbins tegoed met een totale waarde van €500 euro voor de eerste 100 klanten


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken