[FIM] Eten, meten en weten

[FIM]  Eten, meten en weten
  • Food-en-retail
  • 20 apr 2018 @ 16:12
  • 15711 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • MarketingOnderzoekFood

Onder consumenten groeit de interesse in wat precies het voedsel is dat we eten. In deze editie van Food Inspiration Magazine, waarvan volgers van dit platform traditioneel een gratis link krijgen, zoemen we daarom in op 'kennis'.

Veel van onze laatste food inzichten zijn gebaseerd op eeuwenoude tradities en modern wetenschappelijk onderzoek. Hoe kunnen we menu's maken waarbij van elk element wetenschappelijk bewezen is dat het goed is voor onze gezondheid? Wat als we op andere manieren naar ingrediënten kijken? 

Klik hier voor uw link naar de nieuwste FIM editie. (PvWK)

Met dank aan redactie Food inspiration Magazine



N.B.: in de a.s. MarketingTribune nummer 9 draait het compleet om consumer insights. Reserveer tijdig uw MT print exemplaar (fiscaal aftrekbaar)


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken