Coca-Cola klaar voor het WK voetbal

Coca-Cola klaar voor het WK voetbal
  • Food-en-retail
  • 14 jun 2018 @ 15:54
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingBranding

Vandaag is de eerste speeldag van de FIFA World Cup 2018, het wereldkampioenschap voetbal, in Rusland. FIFA-partner Coca-Cola bereidde een campagne voor die het frisdrankmerk nu in 200 landen uitrolt. Zie de video.

Met het thema 'being ready' laat Coca-Cola weten er helemaal klaar voor te zijn. Maar is de consument dat ook? Vier jaar konden wij ons volgens het merk voorbereiden om Coca-Cola in huis te halen. Coca-Cola bereidde de blikjes en flesjes tegelijkertijd helemaal voor op wat ze te wachten staat bij de fanatieke voetballiefhebbers. In de commercial 'Ready For' door McCann zien we de peptalk die de blikjes en flessen te horen krijgen om zich voor te bereiden op de emoties en sportieve dorst waar ze tijdens het WK mee te maken krijgen. Oordeel zelf en kijk hieronder en naar deze nagelnieuwe WK-film van Coke.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken