Swinkels Family Brewers kiest Hudson als eerste partner op Rotterdamse markt

Swinkels Family Brewers kiest Hudson als eerste partner op Rotterdamse markt
  • Food-en-retail
  • 21 jun 2018 @ 14:01
  • 13276 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert en creatief
    MarketingTribune en L&L
  • MarketingFood

Op vrijdag 22 juni introduceert Hudson Bar & Kitchen het oudste Spaanse biermerk Moritz Bier in combinatie met de Moritz Beercan Chicken. Importeur Swinkels Family Brewers verkoos restaurant Hudson als de eerste partner ter lancering.

'De lancering van het Moritz Bier in combinatie met deze signature dishis een feestelijk moment dat met een échte Spaanse fiësta gevierd moet worden', stellen de betrokkenen, 'Daarom kunnen fijnproevers en andere gezelligheidsdieren op vrijdag 22 juni van 18.30 en 20.30 het lanceringsevent bij Hudson Rotterdam bijwonen. Proef de  gegaarde kip op het blikje Moritz bier en geniet tegelijkertijd van de Spaanse live sounds en street art door Tinus Teder!' Het gerecht betreft een blikje waarover een compleet stuk gegrillde kip is gedrapeerd.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken