The Heineken Coolbag: 'speciaal voor de Hollandse zomer'
- Food-en-retail
- 4 jun 2018 @ 15:33
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Below the lineFood
- 4 jun 2018 @ 15:33
- Redactie Food en Retail
De zomer in Nederland is lastig te voorspellen, beaamt biermerk Heineken, waardoor je buiten moeilijk je pils op de juiste temperatuur houdt. Daarom wordt als actiemarketingtool nu de nieuwe waterdichte 'Heineken Coolbag' gelanceerd.
De tas zorgt er volgens de brouwerij voor 'dat je altijd kunt genieten van een heerlijke verfrissende Heineken en hij ziet er ook nog eens piekfijn uit. De Coolbag is vanaf 11 juni verkrijgbaar in de supermarkt bij aankoop van een Heineken 8-pack 25cl blik'.
Buiten zijn coolfunctie die ervoor zorgt dat Heineken bier goed gekoeld blijft en het mooie design van de tas, is de Heineken Coolbag ook nog eens waterdicht, zo wordt trots gemeld. 'Dus zit je lekker een middagje in het park? Of geniet je van een romantische avond op het strand? En slaat het weer ineens om? De Coolbag kan het allemaal aan en zorgt ervoor dat de inhoud van jouw tas altijd droog blijft! De rugzak is comfortabel te dragen en met een handvat in de vorm van een opener til je de Heineken Coolbag gemakkelijk op én kun je ook nog ijskoude biertjes openen. Want zeg nu zelf: bier is ijskoud toch het allerlekkerst.'
Ter promotie is een grappige film gemaakt, die totaal verregende biergenieters laat zien. Typisch voor de Nederlandse zomer... of? Bekijk de video hieronder.
Ook nieuw: Heineken now
Behalve via de koeltas valt ook via een nieuwe site en een nieuwe app aan koud bier te komen, schrijft het merk. 'Mocht je geen gekoeld bier in huis hebben, dan niet getreurd! IJskoud Heineken pils is voortaan ook te bestellen via de Heineken Now app (Amsterdam) of via een bestaande bezorgservice zoals Deliveroo (Amsterdam) en Thuisbezorgd.nl (Utrecht). Kijk voor meer informatie op heineken.com/heineken-now of via een speciale app.'
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing