Ikea maakt jongerencampagne 'Claim je kamer'

Ikea maakt jongerencampagne 'Claim je kamer'
  • Food-en-retail
  • 16 jul 2018 @ 10:55
  • 9699 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • MarketingWinkelen

Met de nieuwe jongerencampagne 'Claim je kamer' richt Ikea zich voor het eerst direct op een jongere doelgroep in Nederland. Bekijk hier het resultaat.

Naast bureau Havas Lemz zijn productiemaatschappijen Made.For.Digital & TheBoardRoom betrokken. 'Drie dagen lang, met maar liefst vier crews tegelijk om elkaar heen werken in een super grote studio, waar we meer dan 100 deliverables hebben gemaakt, TVC, tag-ons, Instagram films, Facebook Ads, Youtube bumpers, stop-motion films, fotografie, alles!', blikt producent Jelle Kolleman trots terug. 'Binnenkort lanceren we de case film.' Hieronder alvast de eerste hoofdfilm.
(PvWK)






Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken