Looye Kwekers komt met campagne en nieuw online platform
- Food-en-retail
- 12 jul 2018 @ 08:47
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCampagnes
- 12 jul 2018 @ 08:47
- Peter van Woensel Kooy
Looye Kwekers heeft samen met Burst haar nieuwe online platform gelanceerd op www.looye.com. Looye Kwekers, een familiebedrijf opgericht in 1946, staat bekend om het telen van smaaktomaten, waaronder hun merken Honingtomaten en Joyn.
Doelstelling van de nieuwe website is om de naamsbekendheid van Looye te verhogen en de zichtbaarheid van haar submerken in verschillende landen - zoals Nederland, Duitsland en België - te vergroten. De nieuwe mediacampagne waarmee Looye eerder deze maand van start is gegaan op televisie, radio en outdoor draagt hier ook aan bij.
Looye heeft als missie om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van smaakvolle tomaten. Dit alles volgens de principes van Looye: stijlvol, smaakvol en zinvol. Fotografie en 360 graden video vormen de spil van de website. Vanzelfsprekend staan tomaten van Looye centraal; de reis van de tomaten van de kas naar het winkelschap is in beeld gebracht.
'Transparante informatievoorziening is essentieel in deze tijd: we willen de consument laten zien hoe we de tomaten kweken en verpakken en ook laten zien wie dat doen, aldus Niels Roodenrijs (Looye Kwekers). Met de nieuwe website kan je letterlijk een kijkje nemen in de kas en de verpakkingshal. Wij zijn echt trots op wat we doen en het is fantastisch dat we dit met de nieuwe website aan de rest van de wereld kunnen tonen.'
'Het is als bureau - en al helemaal als art director - een feestje om voor een bedrijf als Looye te werken', aldus Sander La Rivière van bureau Burst, 'Wij hebben als Burst een grote rol gespeeld in het bedenken en maken van de content. Zoals de manier waarop we de kernwaarden van Looye terug laten komen in de wijze waarop we over de producten vertellen. En hoe we transparantie hebben vertaald naar interactieve 360 graden video’s. Dat alleen is al geweldig om te doen, maar specifiek de samenwerking met Looye was hierbij erg inspirerend. We kijken er naar uit om samen weer een volgende stap te gaan zetten.'
(PvWK)
Indruk van het nieuwe platform (credits: Burst)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- marcom
- wereld
- merken
- kwekers
- Honingtomaten
- familiebedrijf
- art director
- telen
- kas
- tomaat
- Burst
- smaaktomaten
- Looye
- Niels Roodenrijs
- www.looye.com
- schap
- 1946
- Looye Kwekers
- Joyn
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing