Nozem Oil Oliespuit limited edition gelanceerd door team achter Zwarte Cross

Nozem Oil Oliespuit limited edition gelanceerd door team achter Zwarte Cross
  • Food-en-retail
  • 2 jul 2018 @ 10:40
  • 10637 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMarketing

Het team van de Zwarte Cross scoort sinds 2012 met de eigen energydrink Nozem Oil. Nieuw in het productportfolio is de De Nozem Oliespuit, volgens verantwoordelijken Romy van Zijl en Ramon Witten 'dé powerpomp om jouw party te smeren'. Bekijk hieronder de video waarin 'alles direct duidelijk wordt'.

Nozem Oil is volledig bedacht en ontwikkeld door de organisatie van de Zwarte Cross. 'Er gingen uiteraard veel gezellige proefsessies aan vooraf, maar in 2012 was het dan eindelijk zover, de ideale Nozem Oil smaak was daar. De productie kon gestart worden en vlak voor de Zwarte Cross in 2012 rolden de eerste flesjes van de band. De drank wordt gepresenteerd als een race olie; mengsmering voor lichaam en geest! Als eerste was de race olie natuurlijk op de Zwarte Cross verkrijgbaar. En met succes! In 2014 ging een andere langgekoesterde droom in vervulling: Nozem Oil in een literfles', vertelt marketeer Lotte Post van de Feestfabriek, de organisatie achter de Zwarte Cross.

Smerig lekker
Niet alleen het pittige karakter van het merk draagt bij aan de legendevorming, stellen Romy van Zijl en Ramon Witten, beide ook werkzaam bij De Feestfabriek en Alles Komt Goed BV en in die hoedanigheid eindverantwoordelijk voor Nozem Oil: 'Peper in een drankje is nog niet echt gebruikelijk anno nu. Maar Nozem Oil is gewoon smerig lekker! Het smeert alle organen, zelfs de vitale. Dat is al lekker. Je krijgt er energie van, het is een booster. En je wordt er wakker van; geef jezelf of iemand anders een figuurlijke trap onder de reet met een Nozem! Door de zure citrus, de pittige chili, het shotje cafeïne en een vleugje alcohol (10%, red.) krijg je zin om te rocken, te dansen, te racen en samen te lachen. Nozem Oil zit bier niet in de weg, een Nozem is ook lekker naast een biertje, smerig lekker zelfs. Daarom zegt onze merk-mascotte drs. Nozem altijd: "A Nozem a day, keeps de wekker away!"'

Oliespuit als verpakking
Nieuw in het productportfolio is de De Nozem Oliespuit, neergezet als 'dé powerpomp om jouw party te smeren.'
Van Zijl en Witte zijn uiteraard ook hierover zeer enthousiast en adviseren: 'Wereld, maak nu kennis met de Nozem Oliespuit en aanschouw op de Zwarte Cross 2018 voor het eerst de meest spraakmakende innovatie sinds de uitvinding van het wiel, de eiersnijder en Nozem Oil zelf! De Nozem Oliespuit past precies op de Nozem Literfles, en nergens anders op. Met één vingervlugge duimbeweging pomp je de Nozem Oil uit de fles. Mik een straal van het goudgele powerelixer in een shot of rechtstreeks in je giechel. Natuurlijk is ‘ie ook geschikt om te mixen.'

BFF m/v/o
'Een paar keer pompen in je longdrink, een mixdrank naar keuze erover en klaar is je cocktail', vervolgt het duo, 'Met een ijsblokje is ie helemaal on the rocks. Iedereen kent wel die saaie feestjes waarbij iedereen elkaar aan kijkt alsof blikken konden doden, party's waarbij de sfeer net niet lekker op gang komt, housewarmings waarbij de ijsbloemen op de ruit staan, bruiloften waar het bier net te lauw is. Kortom: feestjes die smeken om een flinke smering! Geef de Nozem Oliespuit cadeau aan je kroegbaas, clubhuiskastelijn, hondenuitlaatservice of BFF m/v/o en zet die duimpjes aan het werk. Want zonder smering loopt alles naar de tering!'
De Nozem Oliespuit limited edition wordt op 10 juli aanstaande gelanceerd voorafgaand aan de Zwarte Cross 2018. Meer info over Nozem Oil staat hier. In komende MarketingTribune (10 juli 2018 op de mat) onze Festival-special, met o.a. uitgebreid interview over marketing op de Zwarte Cross. Klik hier voor een eigen exemplaar.
(PvWK)

 




Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken