Swiss Sense ligt niet wakker van tropische temperaturen
- Food-en-retail
- 25 jul 2018 @ 11:52
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 25 jul 2018 @ 11:52
- Peter van Woensel Kooy
Deze week verwacht Nederland een hittegolf. Boxspringspecialist Swiss Sense speelt hierop in door de openingstijden van hun winkel in Utrecht aan te passen naar een speciaal tropenrooster.
Bezoekers van deze winkel zijn deze week welkom van 8.00 uur tot 22.00 uur. 'Zo kunnen zij de extreme hitte gedurende dag mijden en het hoofd koel houden tijdens hun zoektocht naar het perfecte slaapcomfort. Met deze unieke actie toont Swiss Sense dat het luistert naar de klant en te allen tijde probeert in te spelen op veranderingen in de markt en de behoeften van de klant', aldus Swiss Sense.
Flexibiliteit hoog in het vaandel
Retailers hebben het zwaar te verduren tijdens deze hoge temperaturen, stelt het boxspringmerk. 'Hun klanten zullen niet graag tijdens het heetst van de dag op pad gaan en stellen hun inkopen liever even uit naar een koeler moment. Door de openingsuren te verruimen in de periode van maandag 23 juli tot en met zaterdag 28 juli kunnen klanten tijdens de wat koelere uren toch terecht voor hun aankopen.' De retailer toont hiermee naar eigen zeggen aan dat het niet alleen luistert maar ook daadwerkelijk proactief inspeelt op de behoefte van de klant. 'Bovendien benadrukt Swiss Sense op deze manier dat het flexibiliteit naar haar klanten toe hoog in het vaandel heeft staan. Het is belangrijk om mee te veren in de markt, die constant in beweging is. Ook ten tijde van veranderende weersomstandigheden.' Een verfrissende marketinggedachte, in elk geval.
Net als in Zuid-Europa
'Bij Swiss Sense waant de klant zich deze week even in Zuid-Europa. Dit doet het merk niet alleen door de openingstijden aan te passen naar het zuidelijke voorbeeld, maar ook door de klanten te laten genieten van heerlijke Mediterraanse hapjes. Als extra call to action zet Swiss Sense speciale kortingen in', vat SS nog even samen. De Swiss Sense Utrecht bevindt zich op de Kaap de Goede Hooplaan 100A in dezelfde stad.
(PvWK)
Over Swiss Sense
'Swiss Sense is er voor iedereen die op zoek is naar de beste kwaliteit boxsprings en matrassen voor een eerlijke prijs. Als familie Diks maken we dat waar door alles in eigen hand te houden: ontwerp, productie én verkoop. Ontdek jouw ultieme slaapcomfort in een van onze winkels of op www.swisssense.nl'
(bron: Swiss Sense)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- winkel
- zomer
- boxspringspecialist
- tropenrooster.
- droogte
- Utrecht
- speciaal
- hittegolf
- Nederland
- zon
- Swiss Sense
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing