Kickbokskampioen Rico Verhoeven blijkt goede marketeer
- Food-en-retail
- 15 aug 2018 @ 09:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 15 aug 2018 @ 09:09
- Peter van Woensel Kooy
Rico Verhoeven (rechts op de foto) is niet alleen wereldkampioen kickboksen, maar ook zakenman en handige marketeer. Hij sloot zakendeals met Land Rover, Spotify en lanceert deze maand zijn eigen Rico fitness app.
Wie de naam Rico Verhoeven hoort, zal in eerste instantie denken aan zijn indrukwekkende wereldtitelgevecht met Jamal Ben Saddik begin december 2017. De kickbokser uit Halsteren boekte die avond een memorabele overwinning. Toch is hij niet alleen binnen de ring succesvol. Zijn recent verschenen biografie ‘Rico’ scoort momenteel als een gek, terwijl samenwerkingen met merken uit allerlei soorten branches de krachtpatser ook geen windeieren leggen. Lees hier het hele verhaal verder.
(bron: De Ondernemer, Persgroep)
Lees hier: Zonnatura opent pop up ontbijt-restaurant
Lees hier: [rondvraag] Zonnatura geeft voorkeur aan Frans designbureau
Zonnatura is onderdeel van Royal Wessanen, een voedingsmiddelenconcern dat voornamelijk actief is op de Europese markt voor biologische voedingsproducten. Wessanen heeft haar hoofdkantoor in Nederland en is beursgenoteerd aan de Euronext Amsterdam. De koers staat momenteel (medio augustus 2018) bizar laag dus leent zich voor slimme acquisities (door Unilever?) of gewoon voor een goede lange termijn belegging in duurzame food.
Foto boven v.l.n.r.: onze reporter Peter van Woensel Kooy (3e kyu karate), concullega Roderick Mirande (hockey veteraan) en Rico Verhoeven (regerend wereldkampioen kickboksen).
Hieronder: impressie van Rico's fitness app
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Zonnatura
- hockey
- Badr
- biologisch
- voedingsmiddelen
- Nederland
- Roderick Mirande
- Royal Wessanen
- karate
- koers
- hoofdkantoor
- Rico
- vuist
- Unilever
- concern
- Team Rico
- Peter van Woensel Kooy
- martial arts
- 3e kyu
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing