PepsiCo neemt SodaStream over
- Food-en-retail
- 21 aug 2018 @ 08:15
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 21 aug 2018 @ 08:15
- Nanny Kuilboer
PepsiCo neemt SodaStream over, het grootste bruiswatermerk ter wereld en marktleider in het segment van bruiswatertoestellen. Dagelijks maken SodaStream-gebruikers 6 miljoen liter bruiswater van kraanwater. SodaStream is actief in 46 landen.
Indra Nooyi, voorzitter en CEO van PepsiCo: ‘PepsiCo en SodaStream zijn een inspirerende match. Daniel en zijn team hebben een buitengewoon bedrijf opgebouwd dat consumenten de mogelijkheid biedt om fantastisch lekkere drankjes te maken en tegelijkertijd de hoeveelheid geproduceerd afval te verminderen. Die focus is goed afgestemd op onze filosofie om meer voedzame producten te maken en onze ecologische voetafdruk te beperken. Samen kunnen we onze gedeelde visie van een gezondere, meer duuzame planeet bevorderen.’
Daniel Birnbaum, CEO van SodaStream: ‘Vandaag is een belangrijke mijlpaal in het SodaStream-verhaal. Dit is een bevestiging van onze missie om consumenten over de hele wereld gezonde, eenvoudige en milieuvriendelijke drankoplossingen te bieden. We zijn vereerd om door PepsiCo te worden gekozen voor de thuisbereiding van dranken, en zo de consument meer keuzes te bieden. Ik ben verheugd dat ons team toegang heeft tot de enorme mogelijkheden en middelen van PepsiCo om ons naar het volgende niveau te brengen. Dit is geweldig goed nieuws voor onze klanten, medewerkers en retailpartners over de hele wereld.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing