Bram Ladage haalt ruim €2200,- op voor Dirk Kuyt Foundation

Bram Ladage haalt ruim €2200,- op voor Dirk Kuyt Foundation
  • Food-en-retail
  • 19 sep 2018 @ 11:56
  • 12072 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Snackmerk Bram Ladage realiseerde onlangs een succesvolle zevende editie van de Aardappel Oogstdag. Ruim 3000 bezoekers gingen hier niet alleen met de handen in de klei om eigenhandig een patatje te oogsten, ook doneerden zij aan de Dirk Kuyt Foundation door mee te spelen aan de loterij.

Dat resulteerde in een cheque van €2230,- voor de Rotterdamse stichting die zich inzet voor sportevenementen en -projecten voor mensen met een beperking, meldt het foodmerk trots. 'Om een steentje bij te dragen aan de donatie, hoefden bezoekers alleen een lootje voor de loterij te kopen. Daarmee maakten zij ook nog eens kans op het winnen van mooie prijzen. 100% van de lotenverkoop werd regelrecht gedoneerd aan de foundation. Deze donatie werd aangevuld door 50% van de verkoopopbrengsten en 100% van de opbrengsten uit de aardappelverkoop van Novifarm. De cheque werd overhandigd door Rocco Ladage aan Pim Brouwers, ambassadeur van Dirk Kuyt Foundation.'

Veel animo voor Aardappel Oogstdag 2018
Door het openstellen van de aardappelvelden in Numansdorp, wilde Bram Ladage jong en oud bewuster maken dat hun frieten op ambachtelijke wijze gerooid, geschild, gehakt en gebakken worden, meldt het merk. 'De Aardappel Oogstdag 2018 kent een recordaantal bezoekers. Niet eerder kwamen zoveel geïnteresseerden naar Novifarm om dit ambachtelijke proces van dichtbij te zien en zelf te ondervinden.'

Bram Ladage en het #BRAMMOMENTJE
Bram Ladage is in 1967 begonnen met een patatkraam op de Rotterdamse markt en inmiddels uitgegroeid tot een sterke formule met meer dan 30 winkels in heel Nederland. 'Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. Bram Ladage is in 2018 begonnen met de introductie van het #BRAMMOMENTJE. Hiermee daagt de fritesformule iedereen uit om hun favoriete Brammoment te delen op social media', aldus Bram Ladage.
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken