Slinger voor jezelf, slinger voor het goede doel

Slinger voor jezelf, slinger voor het goede doel
  • Food-en-retail
  • 13 sep 2018 @ 14:27
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijRetail

Elke maand ontvangen 5.000 ouders - die zich geen verjaardagsfeest kunnen veroorloven - van Stichting Jarige Job een verjaardagsbox voor hun kind. Deze maand ontvangen consumenten bij de aankoop van bepaalde producten in veel supermarkten een feestslinger voor hun eigen kind, maar ook één die rechtstreeks de verjaardagsbox in gaat.

Om nog meer aandacht te genereren rondom Stichting Jarige Job heeft Jeroen van der Boom meegewerkt aan een videoboodschap: ‘Als vader van Daan en Luuk weet ik hoe belangrijk verjaardagen zijn voor kinderen. Alle kinderen verdienen een verjaardag en daarom is Jarige Job een fantastisch initiatief. Hoe mooi dat de meeste supermarkten hier aan mee werken. Ik hoop dat Nederland tijdens het boodschappen doen massaal achter deze actie gaat staan.’

Met hulp van diverse maatschappelijke organisaties waaronder de Voedselbank, brengt Jarige Job deze gezinnen in kaart. Ouders die dat willen, krijgen een Jarige Job-verjaardagsbox. Ze kunnen dan het huis versieren, taart bakken, cadeautjes inpakken en zorgen voor een traktatie op school.

De Jarige Job feestslinger-actie loopt tot en met 7 oktober in de volgende supermarkten: Agrimarkt, Albert Heijn, Coop, Emté, Jumbo, MCD, Plus en Spar: www.stichtingjarigejob.nl.



Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken