Dunkin' Donuts opent in Stadshart Amstelveen

Dunkin' Donuts opent in Stadshart Amstelveen
  • Food-en-retail
  • 10 okt 2018 @ 14:31
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodRetail

Dunkin’ Donuts, een van ’s werelds grootste ‘coffee and baked goods’ merken, opent haar dertiende vestiging van Nederland in Amstelveen. Ter gelegenheid hiervan kregen vanochtend om 07.00 uur de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts.

Gevolg: een ellenlange rij. Aan het Binnenhof van winkelcentrum Stadshart Amstelveen herrijst een nieuwe kiosk waar vanaf vandaag de bekende koffie en donuts te verkrijgen zijn. “Wij zijn heel trots op het feit dat we een overeenkomst met Unibail-Rodamco-Westfield zijn aangegaan om een nieuwe vestiging te openen in Stadshart Amstelveen,” aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ Donuts in Nederland. Deze Dunkin’ Donuts store in Stadshart Amstelveen zal het wereldwijde, in 2018 gelanceerde, nieuwe design van Dunkin’ Donuts krijgen. In de nieuwe vestiging zijn het complete donuts assortiment en alle dranken aanwezig. Tijdens de opening zijn, geheel passend bij de tijd van het jaar, de speciale Halloween donuts verkrijgbaar. Dunkin’ Donuts Amstelveen zal dagelijks van 08.00 uur tot 20.00 uur geopend zijn, alle dagen van de week.
(PvWK)

 
Dunkin’ Donuts digitaal
Tijdens de persopening werd een nieuwe feature van Dunkin’ Donuts gelanceerd. De vraag naar een digitale manier om acties te kunnen volgen van het populaire koffie- en donut merk, heeft geleid tot een unieke loyalty app. Bij het downloaden van de app, kan men een heerlijke kop koffie gratis afhalen in een van de stores.
 
Over Dunkin’ Donuts
Dunkin’ Donuts, opgericht in 1950, is één van ‘s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Polen, Rusland, Spanje, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en nu dus ook in Nederland. Het filiaal in Amstelveen is het dertiende filiaal welke Dunkin’ Donuts op Nederlandse bodem opent: www.dunkindonuts.nl.
 
Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, We are Labels, Massimo Dutti, Nespresso, G-Star RAW, Superdry en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een vershart te vinden. In 2015 is Stadshart Amstelveen opnieuw uitgeroepen tot ‘Beste winkelcentrum van Nederland’. En in 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend. Deze internationale classificatie staat voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open.

Foto boven: Vanochtend om 07.00 uur ontvingen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts. Vanaf dinsdag 9 oktober 12.00 uur verschenen al de eerste bezoekers. (foto: Yvette Koedam voor DD)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken