Jaag je collega's de stuipen op het lijf
- Food-en-retail
- 29 okt 2018 @ 08:49
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - Activatie
- 29 okt 2018 @ 08:49
- Hugo Schrameyer
‘Pranks’ waarbij collega’s, vrienden of familie voor de gek worden gehouden, zijn razend populair op YouTube. Zoetwarenketen Jamin speelt daar in deze Halloween-tijd slim op in met een Zombie Prank.
Naast carnaval is er voor bedrijven die zich bezighouden met feestkleding een nieuw piekmoment bijgekomen: Halloween. Uit een rondgang van de NOS langs feestwinkels blijkt dat Nederlanders steeds meer geld uitgeven aan het griezelfeest. Halloween wordt als officiële feestdag gevierd op woensdag 31 oktober. Vooral in Ierland, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Canada, maar ondertussen wordt het fenomeen ook steeds populairder in Nederland, België en andere Europese landen.
Stuipen op het lijf
Halloween is typisch zo’n happening om elkaar eens even flink de stuipen op het lijf te jagen. Jamin doet daar graag aan mee en maakt het met een Zombie Prank mogelijk om vrienden, collega’s of familie eens lekker te laten schrikken. ‘Dus is er iemand die je graag terug zou willen pakken dan is dit je kans! Op social media kun je jouw slachtoffers nomineren en wie weet worden zij deze Halloween onverwacht overvallen door een complete zombie squad’, meldt de snoepketen.
Veel enger
Ondertussen zijn al enkele duizenden mensen genomineerd via Facebook en Instagram. ‘Dus met een beetje pech staat deze bloedstollende brigade straks voor jouw neus… Veel enger dan dit gaat het deze Halloween niet worden!’
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing