Karwei opent pop-up store in Amsterdam
- Food-en-retail
- 12 okt 2018 @ 13:54
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - Inspiratie
- 12 okt 2018 @ 13:54
- Hugo Schrameyer
Bouwmarkt Karwei opent morgen een gloednieuwe pop-up store in De 9 Straatjes van Amsterdam. De locatie heeft een dubbele functie en is zowel een brand experience store als contentcreatiestudio.
Een contentcreatiestudio? Jawel. Het Karwei-huis wordt namelijk ook gebruikt als studio waar dagelijks live content wordt geproduceerd, zoals Instagram Stories en onlinevideo’s voor Instagram TV (IGTV). In het huis is daarom een studio gebouwd, zodat de crew de content op dezelfde dag kan filmen, editen en online kan plaatsen.
Interieurtrends
Grootste deel van het huis is gereserveerd voor de visie van Karwei op de interieurtrends en bijbehorende Style Statements voor dit najaar. Bezoekers kunnen in zeven kamers vol inspiratie en stylingideeën woonideeën opdoen om actueel te wonen. Dat gebeurt op een manier zoals ook de bouwmarkten zijn ingericht: alles wat er te zien is, past bij elkaar en is direct te koop of te bestellen via de bestelzuil. Om consumenten te helpen thuis zelf aan de slag te gaan met al deze wooninspiratie, kunnen zij in het Karwei-huis ook terecht voor gratis interieuradvies van Karwei-stylistes of meedoen met een van de gratis workshops. Er staan daarbij onderdelen op het programma zoals eigen woonaccessoires maken, bloemen matchen bij je interieur en Instagrammable interieurfoto’s creëren.
Make-over
Laura van Riggelen, Brand Manager bij Karwei: ‘Met de live-producties bieden we een digitale beleving van het Karwei-huis aan iedereen die het niet fysiek kan bezoeken. Daarnaast laten we zien hoe je de opgedane inspiratie in het huis toepast in je eigen interieur. Zo zal de logeerkamer wekelijks een make-over krijgen door verschillende influencers. Dit gehele proces delen we via onze digitale kanalen: van inspiratie opdoen tot en met shoppen en inrichten. Zo wil Karwei iedereen helpen en inspireren bij het realiseren van zijn of haar woonwensen.”
Het huis is geopend van 13 oktober tot en met 29 november 2018.
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing