Karwei opent pop-up store in Amsterdam

Karwei opent pop-up store in Amsterdam
  • Food-en-retail
  • 12 okt 2018 @ 13:54
  • 7253 x gelezen
  • Link
  • Hugo Schrameyer
  • Inspiratie

Bouwmarkt Karwei opent morgen een gloednieuwe pop-up store in De 9 Straatjes van Amsterdam. De locatie heeft een dubbele functie en is zowel een brand experience store als contentcreatiestudio.

Een contentcreatiestudio? Jawel. Het Karwei-huis wordt namelijk ook gebruikt als studio waar dagelijks live content wordt geproduceerd, zoals Instagram Stories en onlinevideo’s voor Instagram TV (IGTV). In het huis is daarom een studio gebouwd, zodat de crew de content op dezelfde dag kan filmen, editen en online kan plaatsen.

Interieurtrends

Grootste deel van het huis is gereserveerd voor de visie van Karwei op de interieurtrends en bijbehorende Style Statements voor dit najaar. Bezoekers kunnen in zeven kamers vol inspiratie en stylingideeën woonideeën opdoen om actueel te wonen. Dat gebeurt op een manier zoals ook de bouwmarkten zijn ingericht: alles wat er te zien is, past bij elkaar en is direct te koop of te bestellen via de bestelzuil. Om consumenten te helpen thuis zelf aan de slag te gaan met al deze wooninspiratie, kunnen zij in het Karwei-huis ook terecht voor gratis interieuradvies van Karwei-stylistes of meedoen met een van de gratis workshops. Er staan daarbij onderdelen op het programma zoals eigen woonaccessoires maken, bloemen matchen bij je interieur en Instagrammable interieurfoto’s creëren.

Make-over

Laura van Riggelen, Brand Manager bij Karwei: ‘Met de live-producties bieden we een digitale beleving van het Karwei-huis aan iedereen die het niet fysiek kan bezoeken. Daarnaast laten we zien hoe je de opgedane inspiratie in het huis toepast in je eigen interieur. Zo zal de logeerkamer wekelijks een make-over krijgen door verschillende influencers. Dit gehele proces delen we via onze digitale kanalen: van inspiratie opdoen tot en met shoppen en inrichten. Zo wil Karwei iedereen helpen en inspireren bij het realiseren van zijn of haar woonwensen.”

Het huis is geopend van 13 oktober tot en met 29 november 2018.


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken