[boxtoernooi] Nieuw: DNA-maaltijdboxen

[boxtoernooi] Nieuw: DNA-maaltijdboxen
  • Food-en-retail
  • 29 okt 2018 @ 09:01
  • 13184 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingInnovatieFood

Nieuwe ronde in het foodbox-toernooi: DNA-maaltijdboxen. De gepersonaliseerde foodboxen van online maaltijdenwinkel Bilder & De Clerq worden na inschrijving en na een DNA-test wekelijks thuisbezorgd, gedurende twaalf weken.

Daarin zitten per box drie maaltijden per dag, voor vijf dagen in de week. Ontbijt en lunch komen in shake-vorm voor dag zes en zeven. Het enige wat de klant nog hoeft te doen, is de maaltijden klaarmaken. De aanvraag doe je via DNAfoodbox.com. Met hun DNA-kit neem je zelf thuis wangslijm af. Na een analyse wordt je persoonlijke dieet bepaald. Volgens Bilder & De Clerq, dat sinds maart dit jaar zijn focus naar de online maaltijdmarkt heeft verlegd, bevat de DNA Foodbox precies de juiste hoeveelheden eiwitten, koolhydraten en vetten die in de juiste porties zijn afgestemd op het profiel van de consument. Voor de DNA test betalen consumenten eenmalig honderd euro. Daarna kost het dieet wekelijks honderd euro.
(bron: Twinkle)

foto boven: Pablo Merchan Montes / Unsplash

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken