Vegetaria van Beckers opent op Eet geen Dierendag: no guilty pleasure

Vegetaria van Beckers opent op Eet geen Dierendag: no guilty pleasure
  • Food-en-retail
  • 4 okt 2018 @ 11:39
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMVOMarketing

Vandaag op 4 oktober 2018 opent Beckers op Werelddierendag haar pop-up Vegetaria in Amsterdam. Vier dagen lang kunnen consumenten bij de Vegetaria de nieuwe 100% vegetarische snacks proeven voor slechts €1,- per portie. Dit alles ter gelegenheid van Beckers nieuwe Veggie-lijn.

Beckers Veggie is de nieuwe snacklijn die vanaf deze week in een groot aantal filialen van Albert Heijn en Jumbo ligt. 

Eet geen dierendag
Sinds vorig jaar is 4 oktober door Wakker Dier omgedoopt tot 'Eet geen dierendag', en daar doet Beckers graag aan mee. Vanaf deze week is jouw 'guilty pleasure' niet zo guilty meer. De vegetarische Frikandel, Kroket, Bitterbal, Nugget en Snack Mix van Beckers zijn 100% vegetarisch en daarmee een stuk duurzamer. Bijzonder aan deze lijn is dat dezelfde beleving en kwaliteit van de klassieke Beckers snacks behouden is. Dezelfde bite, het krokante laagje en een heerlijke vulling met fijne kruiden. De complete lijn met snacks bereid je in een handomdraai, makkelijk en snel in de oven of airfryer. Misschien nog wel lekkerder dan het origineel!

De Vegetaria is open van 4 tot en met 7 oktober 2018 tussen 12:00 en 19:00 uur. Het adres is  Nieuwezijds Kolk 25 Amsterdam. (PvWK)

Voor meer info klik www.beckers.nl of hier op Facebook of op Instagram

 


Campagnebeeld 4 oktober van Wakker Dier (bron: Facebook)

 

 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken