Volgend Live!-event: dinsdagmiddag 13 november

Volgend Live!-event: dinsdagmiddag 13 november
  • Food-en-retail
  • 17 okt 2018 @ 10:42
  • 7402 x gelezen
  • Link
  • Hugo Schrameyer
    Hugo Schrameyer

    journalist en redactie-adviseur
    MarketingTribune
  • Inspiratie

Save the date! Het ISMI en uitgeverij BBP Media organiseren vier keer per jaar een Shopper Marketing Update Live!-event, waarvan de eerstvolgende editie staat gepland voor dinsdagmiddag 13 november. Het event wordt gehouden bij Joinn! in Houten.

Een middag vol inspiratie, praktische kennis en discussie. Daar stonden onze Live!-events altijd al om bekend, deze keer is de happening nog meer de moeite waard. Tijdens de laatste happening, The Perfect Pitch op 27 september, kwamen veertien opvallende cases voorbij. Vier daarvan werden daarvan als categoriewinnaar uitgeroepen. En één daarvan, de Hero Jam Studio, krijgt nu het podium voor extra toelichting.

Hoe ziet de middag er uit?

Shopper Marketing Update Live!

Datum: 13 november. Locatie: Joinn!, Houten

Het Programma:

13.30 uur Ontvangst.

14:00 uur: ‘De magie van Confetti-momentjes’  - Chantal Riedeman, oprichter van Shopology.

Hoe ben je die paarse koe voor de klant? Waar zitten klanten op te wachten? Nou, niet op weer een nieuw smaakje hagelslag, niet op nog slimmere lampen of op nog een bouwmarkt die óók goede aanbiedingen heeft. We zitten te wachten op relevante oplossingen die ons leven makkelijker, beter, fijner of leuker maken. Hoe mooi zou het zijn als jouw merk, jouw winkel, jouw team en/of jóuw product daarvoor kan zorgen? En, wat zou het voor jullie klantloyaliteit, omzet, marge en market share kunnen betekenen?

Korte Pauze

Het Shopper Marketing Dispuut.

Nieuwe gezichten van het ISMI gaan in gesprek met elkaar over onderwerpen die de marketeer dagelijks bezighoudt. Vandaag is dat Samenwerking: met externe partners zoals de retailer, de merkfabrikant, externe partijen en niet te vergeten intern, met marketing en sales collega’s . Onder leiding van Jurgen Mohr, directeur Brompton Road gaan Debbie Hendriks, customer & shoppermarketing directeur bij Groupe SEB en Miriam de Bruin, marketingmanager van DGN Retail in discussie met elkaar en met de zaal.

UPDATE: Alexander Arbouw, senior category manager Alpro, zal de plaats innemen van Debbie Hendriks, die door persoonlijke omstandigheden helaas is verhinderd om deel te nemen aan ons Live!-event.

Best Practice 2017/2018: De Hero Jam Studio.

Tijdens The Perfect Pitch kregen bedrijven slechts 5 minuten de tijd om hun case voor het voetlicht te brengen. In de komende Live! bijeenkomsten krijgen deze bedrijven de gelegenheid hun best practice in zijn geheel te presenteren. De bezoekers kunnen vandaag Saskia van Dijk van HERO en Jaap de Jong van bureau Young Perfect het vuur aan de schenen leggen en ingaan op de achtergronden, de voetangels en klemmen.

 

Entreeprijs:

ISMI-lid: gratis
Abonnees MarketingTribune: 95,-
Overig: 150,-

Lezers van MarketingTribune/Shopper Marketing Update kunnen zich aanmelden via deze link.

 

Hugo Schrameyer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken