Boothnation wordt Black Magic Marker

Boothnation wordt Black Magic Marker
  • Food-en-retail
  • 6 nov 2018 @ 15:19
  • 8212 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Activatie

Boothnation - van de photobooths, pods en pop-up shoots - gaat verder onder de naam Black Magic Marker en levert nu ook volledige activaties & foto- en videoshoots.

Black Magic Marker werkt onder andere voor klanten als Netfix, Calvin Klein, ABN Amro, Adidas, Philips, Tikkie, Hema en Vogue.

 

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken