[FIM] Food Inspiration blikt vooruit op 'Ja-ja jaar' 2019

[FIM] Food Inspiration blikt vooruit op 'Ja-ja jaar' 2019
  • Food-en-retail
  • 12 jan 2019 @ 11:43
  • 7551 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Food Inspiration Magazine is hét digitale vakblad voor de foodserviceprofessional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Volgers van MT-platform food&retail krijgen een gratis link om mee te lezen. Met deze editie: 'celebrate diversity!'

CELEBRATE DIVERSITY

'We gaan van lineair naar circulair, van economisch naar ecologisch, van vast naar vloeibaar, van ik naar wij. In het komende fooddecennium bestaan trends en tegentrends naast elkaar. Het thema van de Food Inspiration DayX luidde: Celebrate Diversity. In dit digitale magazine (her)beleef je de #FIDAYX en word je klaar gestoomd voor de 'Ja-jaren', waarin alles kan en mag, zo lang je rekening houdt met je gast, je personeel en de planeet.' 

KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR FIM - HET MAGAZINE

(PvWK)

Met dank aan redactie FIM.

Beeld '2019' boven: NordWood Themes / Unsplash



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken