Volgende Live!-event op dinsdagmiddag 19 maart

Volgende Live!-event op dinsdagmiddag 19 maart
  • Food-en-retail
  • 29 jan 2019 @ 10:51
  • 6621 x gelezen
  • Link
  • Hugo Schrameyer
    Hugo Schrameyer

    journalist en redactie-adviseur
    MarketingTribune
  • Inspiratie

Save the date! Het ISMI en uitgeverij BBP Media organiseren vier keer per jaar een Shopper Marketing Update Live!-event, waarvan de eerstvolgende editie staat gepland voor dinsdagmiddag 19 maart.

(Op de foto: Chantal Riedeman van Shopology presenteerde onder de noemer 'De magie van Confetti-momentjes' een wervelende presentatie op ons vorige Live!-event in Houten)

Het gaat dit keer bovendien om een heel bijzondere editie, die wordt gehouden tijdens het Packaging Event in Amersfoort. Iedereen die is geïnteresseerd in een middag vol shoppermarketing-inspiratie, praktische kennis en discussie is van harte uitgenodigd om de happening te bezoeken. De combinatie met het verpakkingsevent maken de middag des te meer de moeite waard.  

Buitenkant

NL Packaging Event staat in het teken van neuropsychologie in de verpakkingswereld én hoe je de millennial bereikt met die buitenkant van je product. Daarvoor zijn de belangrijkste sprekers uit de industrie gevraagd om deze rode draad verder uit te leggen.

Ons eigen Shopper Marketing Update Live!-event staat op de eerste dag van het tweedaagse verpakkingsfestival gepland.

Programma 19 maart 2019

13.30 uur                                Ontvangst

14.00 – 14.30 uur                   Walter Limpens – Neurensics.

De verpakking online moet direct impact scoren. Maar doet het dat? De gemiddelde webshop ziet er uit als een verzameling van (te) kleine vrijstaand gemaakte verpakkingen met een prijsaanduiding. Walter leidt ons door de uitkomsten van een onderzoek naar het optimale uiterlijk van de verpakking online.

14.30 – 15.00 uur                   Bram van Schijndel – De Proteus Display.

Er is al veel gepubliceerd over een nieuwe displayvorm voor de winkelvloer, de Proteus display. Efficiënt in de logistiek, makkelijk op te zetten en met behoud van communicatie waarde. Bram licht ons het concept toe en doet verslag van de reacties van marktpartijen in binnen en buitenland.

15.00 – 15.30 uur                   Pauze op de beursvloer

15.30 – 16.00 uur                   Bart de Rooy – Iconicdesign.

Hoe overtuigend is jouw merk? Krijgt de creativiteit in het verpakkingsontwerp nog de ruimte  of verdwijnt de creatieve vormgeving in het strakke marketingkeurslijf? Bart gaat in op de must do’s  en de kansen uit trends en zal alles rijkelijk illustreren.

16.00 – 16.30 uur                   Dirk van Eunen – KEGA.

Een zeer inspiratievolle visie op de retail van morgen. De shopper is inmiddels gewend aan de digitale omgeving. Maar zal de “stenen”retail de online omgeving gaan toevoegen of zal de online omgeving zorgen voor een geheel nieuwe retail ?

16.30 uur                                Netwerkborrel op de beursvloer

Lezers van MarketingTribune/Shopper Marketing Update kunnen zich aanmelden via deze link.

Het NL Packaging Event vindt plaatst op 19 en 20 maart in de Rijtuigenloods in Amersfoort en is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur.

(Volg de berichtgeving op MarketingTribune voor aanvullende informatie)

 

 

Hugo Schrameyer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken