28 producten bekroond bij verkiezing Gekozen Product
- Food-en-retail
- 22 feb 2019 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Designonderzoek
- 22 feb 2019 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Tijdens het HICon congres in de RAI zijn donderdag 21 februari in totaal 28 awards uitgereikt aan de winnaars van de editie ‘Gekozen Product van het Jaar 2019’. Dit op basis van het door Nielsen uitgevoerde onderzoek en de consumer experience bij ruim 100 gezinnen.
In nauwe samenwerking tussen Huishoudbeurs en de in meer dan 40 landen actieve organisatie ‘Gekozen Product van het Jaar’ waren 125 marketeers te gast in de RAI. Met de Huishoudbeurs op de achtergrond presenteerde Maud Mulder de Awards Ceremony. Aansluitend werd het Innovatieplein bezocht op de geheel vernieuwde Huishoudbeurs.
Winnaars productverkiezing
De winnende producten zijn verdeeld over de rubrieken food en persoonlijke verzorging (totaal 22). Deze zijn allemaal verkrijgbaar bij supermarkt, drogist en dhz stores. De andere 6 betreft een breed gamma aan innovatieve producten zoals accessoires voor de mobiele telefoon, een matrasmerk, wasmachine en een bruiswatertoestel. Alle winnende producten zijn in heel Nederland te koop.
HICon & Innovatieplein
Het HICon congres stond dit jaar in het teken van de generaties met als kernvragen ‘zijn generaties zo verschillend als we denken’, ‘waarin schuilen die verschillen?’ en ‘hoe ga je daar als marketeer mee om?’. Er werd gesproken met consumenten over het generatiethema en gespard met vakgenoten over ervaringen. Rolf Ornee van de organisatie Gekozen product van het jaar: ‘Speeddaten tussen merken onderling en met de consument is een prima manier om snel tot de kern te komen. Het samen met Huishoudbeurs georganiseerde HICon en het Innovatieplein brengen consument en marketeer succesvol dichter bij elkaar.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing