28 producten bekroond bij verkiezing Gekozen Product

28 producten bekroond bij verkiezing Gekozen Product
  • Food-en-retail
  • 22 feb 2019 @ 09:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Designonderzoek

Tijdens het HICon congres in de RAI zijn donderdag 21 februari in totaal 28 awards uitgereikt aan de winnaars van de editie ‘Gekozen Product van het Jaar 2019’. Dit op basis van het door Nielsen uitgevoerde onderzoek en de consumer experience bij ruim 100 gezinnen.

In nauwe samenwerking tussen Huishoudbeurs en de in meer dan 40 landen actieve organisatie ‘Gekozen Product van het Jaar’ waren 125 marketeers te gast in de RAI. Met de Huishoudbeurs op de achtergrond presenteerde Maud Mulder de Awards Ceremony. Aansluitend werd het Innovatieplein bezocht op de geheel vernieuwde Huishoudbeurs.

Winnaars productverkiezing

De winnende producten zijn verdeeld over de rubrieken food en persoonlijke verzorging (totaal 22). Deze zijn allemaal verkrijgbaar bij supermarkt, drogist en dhz stores. De andere 6 betreft een breed gamma aan innovatieve producten zoals accessoires voor de mobiele telefoon, een matrasmerk, wasmachine en een bruiswatertoestel.  Alle winnende producten zijn in heel Nederland te koop.

HICon & Innovatieplein

Het HICon congres stond dit jaar in het teken van de generaties met als kernvragen ‘zijn generaties zo verschillend als we denken’, ‘waarin schuilen die verschillen?’ en ‘hoe ga je daar als marketeer mee om?’. Er werd gesproken met consumenten over het generatiethema en gespard met vakgenoten over ervaringen. Rolf Ornee van de organisatie Gekozen product van het jaar: ‘Speeddaten tussen merken onderling en met de consument is een prima manier om snel tot de kern te komen. Het samen met Huishoudbeurs georganiseerde HICon en het Innovatieplein brengen consument en marketeer succesvol dichter bij elkaar.’

Product-description-winners-2019-(1).txt

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken