[pitch] 'Hema oriënteert zich op nieuwe partner voor strategische marketingcommunicatie'

 [pitch] 'Hema oriënteert zich op nieuwe partner voor strategische marketingcommunicatie'
  • Food-en-retail
  • 14 feb 2019 @ 13:45
  • 11470 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenPitches

Hema is bezig met de ontwikkeling van een aangescherpte visie op haar formule en merk. Dit moet onder andere leiden tot 'een heldere vertaling en uitwerking in een duurzame merk- en campagne beleid.' Kortom: pal na Albert Heijn schrijft ook Hema een pitch uit.

Hema heeft besloten daartoe een nieuwe partner te zoeken voor strategische marketingcommunicatie. Fred Moolhuijsen van adviesbureau B&BA is door de Hema gevraagd om dit proces te begeleiden. Namens Hema is Ferry Buitenhuis betrokken. De huidige opmaakstudio en bureau van Hema, XXS, zal werkzaam blijven voor activiteiten zoals instore communicatie en brochures, melden de betrokkenen. Verwacht wordt dat medio april 2019 het pitch-proces zal zijn afgerond. 
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken