WFM People gaat samen met Co-Creatie Buro en Buro Beerbaum
- Food-en-retail
- 7 feb 2019 @ 15:51
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - Marketing
- 7 feb 2019 @ 15:51
- Hugo Schrameyer
Co-Creatie Buro en Buro Beerbaum zijn overgenomen door fieldmarketingbureau WFM People. Hierdoor ontstaat een groep van specialisten op het gebied van brandexperience, brandactivation en visual merchandising.
De bureaus, die eerst gescheiden zaten in Amersfoort en Nijkerk, zijn geen onbekenden van elkaar. Ze werken al samen sinds 2008. Directeur van WFM People, Sytze Bril, zegt dat de integratie van marketingcommunicatie, retailservice en visual merchandising een kans biedt voor zowel klanten als het bureau. ‘Tegenwoordig wil de klant snelheid en niet van het ene naar het andere bureau voor creatieve fieldmarketingconcepten. En dat is nou juist wat wij samen creëren: brandexperience onder één dak, zowel in de communicatiemiddelen als de people. We kennen Co-Creatie Buro en Buro Beerbaum goed en zagen een enorme match wat betreft cultuur en expertise. Het samen opereren van de bedrijven zorgt dat we samen meer toegevoegde waarde kunnen bieden en samen meer slagkracht hebben.’
Flexibeler
De oud-directie van Co-Creatie Buro en Buro Beerbaum, Theo Huijbreghts en Tyno Koelewijn, blijven beiden commercieel actief binnen de nieuwe samenwerking. Tyno Koelewijn: ‘De aansluiting bij WFM People versterkt onze uitvoerende kracht en biedt ons de mogelijkheid onze plannen en ambities sneller te realiseren en nog flexibeler te werk te gaan voor onze klanten, door de grote capaciteit van gekwalificeerde mensen.’
Theo Huijbreghts: ‘We zijn praktisch al familie en onze cultuur en focus sluit naadloos aan bij WFM People. Wij zijn ook bijzonder blij en trots dat we onder de paraplu van WFM People verder gaan. Daarnaast landen we in een stabiele en sterke organisatie, wat een belangrijke randvoorwaarde is om de volgende grote stap te zetten.’
De bureaus
Co-Creatie Buro, het bureau voor visuele marketingcommunicatie “met liefde voor retail”, is opgericht in 2012 en werkt voor klanten als Hema, Volkswagen, Kruidvat, Stern, Pon en Gazelle.
Buro Beerbaum, de specialist in retailservice en visual merchandising, is opgericht in 1962 en werkt o.a. voor Ici Parix XL, Hugo Bos, BBB Cycling en Brand Loyalty.
Fieldmarketingburau WFM People is opgericht in 1988 en werkt voor opdrachtgevers als Makro, Ahold Delhaize, Danone, Haribo, Bosch, Kneipp, Beiersdorf en Douwe Egberts. Het bureau biedt diensten aan in field force, field management support en brandactivation. De drie bureaus blijven onder de eigen merknaam hun specialistische diensten aanbieden op het gebied van creatie, fieldmarketing, merchandising en demonstraties. Wel zijn alle medewerkers sinds begin dit jaar gezamenlijk gevestigd op de locatie aan de Softwareweg 3 in Amersfoort.
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing