AH innoveert met vriesverse babymaaltijden van Spruit
- Food-en-retail
- 5 mrt 2019 @ 15:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 5 mrt 2019 @ 15:32
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf maart 2019 maakt Spruit (www.eetspruit.nl) haar entree in de schappen van Albert Heijn met vriesverse baby- en dreumesmaaltijden. 'Want het huidige aanbod van babyvoeding kon vele malen verser en bovendien lekkerder.'
Dat stelde tenminste toenmalig category manager Tjebbe Onnes van Albert Heijn, zo meldt de supermarkt.
In september 2018 liet hij Spruit daarom meedoen aan het startupschap van Albert Heijn. Het startupschap is een initiatief van AH gericht op start-ups die een positieve bijdrage leveren aan het toekomstige voedselsysteem én die inspelen op een klantbehoefte. Het gaat om een onbemand promotieschap waar de start-up wisselend een testweek aangeboden krijgen. Een win-win voor zowel AH als de startup, want beiden konden laagdrempelig testen wat de feedback van de consument is. En in het geval van de vriesverse maaltijden van Spruit was dit een zeer succesvolle week.
Drukke gezinnen met jonge kinderen bleken absoluut behoefte te hebben aan een gemakkelijke, verse en voedzame maaltijd voor de jongsten. De Spruit-maaltijden zijn gemaakt van de beste ingrediënten en 100% vrij van toevoegingen en nabehandelingen, want elke ouder wil uiteraard het beste voor zijn kind. Ook als er een keer wat minder tijd is om zelf te koken.
Vanaf 4 maart aanstaande zijn de Spruit maaltijden vindbaar in de vriesvakken (naast de diepvriesgroenten en -fruit) van 79 AH-winkels en te bestellen via www.ah.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Albert Heijn
- toekomstig
- startupschap
- Albert Heijn
- Tjebbe Onnes
- startup
- food
- baby
- meedoen
- marketing
- AH
- Spruit
- voedselsysteem
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing