Danielle van Grondelle nieuw model Hunkemöller campagne

 Danielle van Grondelle nieuw model Hunkemöller campagne
  • Food-en-retail
  • 4 mrt 2019 @ 12:01
  • 14136 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Voor de nieuwste campagne van lingeriespecialist Hunkemöller is topmodel Danielle van Grondelle gecontracteerd. In de zogenoemde Celebrating Beauty campagne staat empowerment centraal.

Ze is naar eigen zeggen uitgekozen voor deze Celebrating Beauty campagne vanwege haar kracht, zelfverzekerdheid en haar trots. Hunkemöller staat bekend om haar brede collectie en cupmaten range (van A-G) en vindt het belangrijk voldoende maatopties aan vrouwen te kunnen bieden. In 2018 laten de laatste cijfers ook een groei zien van ruim 6% in plus size ondergoed.

Om meer vrouwen te kunnen inspireren en de diversiteit in assortiment goed naar voren te laten komen, zullen Hunkemöller en Danielle een aantal projecten lanceren.

 

Redactie MarketingTribune

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken