Hunkemöller lanceert eerste podcast

Hunkemöller lanceert eerste podcast
  • Food-en-retail
  • 7 mrt 2019 @ 10:29
  • 13995 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ShowroomtrafficMarketing

De podcast serie ‘Love Letters from Hunkemöller’ zal toepasselijk morgen op 8 maart 2019 -op International Women’s Day- gelanceerd worden met curvy topmodel Danielle van Grondelle.

De serie ‘Love Letters from Hunkemöller’ is een ode aan alle inspirerende vrouwen, het maakt je aan het lachen en het zal je misschien zelfs wel uitdagen om daadwerkelijk iets te gaan doen in plaats van er alleen aan te denken, meldt het bekende lingeriemerk. 'Dus pak je thee en chocolade en geniet van het intrigerende verhaal van curvy topmodel Danielle van Grondelle.' 

De eerste aflevering is vanaf 8 maart online te beluisteren. Daarna zal elke twee weken op vrijdag er een nieuwe podcast online komen. Duitse Influencer en model Ann-Kathrin Götze is als volgende aan de beurt. 'Dus, stay stuned!' Je kunt de ‘Love Letters from Hunkemöller’ podcast vinden hier op Spotify
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken