Bijenkorf lanceert Eau de Mama speciaal voor Moederdag

 Bijenkorf lanceert Eau de Mama speciaal voor Moederdag
  • Food-en-retail
  • 7 mei 2019 @ 11:28
  • 9681 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • InnovatieMarketing

Speciaal voor Moederdag lanceert de Bijenkorf de geur Eau de Mama, 'omdat iedere moeder bijzonder is'. De opbrengst van de geur gaat in zijn geheel naar Pink Ribbon.

Voor Moederdag lanceert de Bijenkorf de geur Eau de Mama, een ode aan mama, meldt de beroemde warenhuisketen. 'De geur is zo veelzijdig als een moeder: krachtig, warm, puur en elegant. Tot en met 12 mei is Eau de Mama met vele andere geuren te koop in de winkels en via deBijenkorf.nl. De opbrengst van Eau de Mama gaat naar Pink Ribbon.'

Geuren zijn traditioneel een geliefd cadeau om te geven en te krijgen voor Moederdag en zorgen voor een piek in de verkoop, aldus de Bijenkorf. 'De Bijenkorf helpt klanten met het kiezen uit veel bekende en nieuwe geuren. Tot en met 12 mei 2019 staat het speciale geurenstation met geuren voor elk type moeder op de parfumafdeling van alle winkels. Van 10 t/m 12 mei kunnen alle parfums hier kosteloos gegraveerd worden in elke winkel.'

Eau de Mama
Eau de Mama (50 ml) is speciaal voor Moederdag door de Bijenkorf ontwikkeld. De geur is voor €39,95 te koop in de winkels van de Bijenkorf en via deBijenkorf.nl zo lang de voorraad strekt. De gehele opbrengst van Eau de Mama gaat naar Pink Ribbon. In iedere verpakking zit nog een kleine extra, een kaartje met bloemzaadjes die je onder een laag aarde legt. Veel aandacht, liefde en een beetje water geven, dan groeit er binnen de kortste keren iets moois uit. Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur, beloven de makers. 'De toevoeging van tonkabonen en amandel maakt Eau de Mama onweerstaanbaar, terwijl bloemnoten als osmanthus, heliotroop, jasmijn en tuberoos een fris en tegelijk weelderig accent geven.'
Op zondag 12 mei 2019 is het weer Moederdag.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken