[video] Jaap Korteweg wordt Veganistische Melkboer

[video] Jaap Korteweg wordt Veganistische Melkboer
  • Food-en-retail
  • 29 mei 2019 @ 09:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMVOStrategieMarketing

Jaap Korteweg, oprichter van de Vegetarische Slager, vertelt presentator Roland Tameling In Werkverkeer van De Ondernemer over de ontwikkeling van zijn merk. En over zijn nieuwe plannen, na de overname door Unilever.

De Vegetarische Slager is een bedrijf met een omzet van zo’n 25 miljoen euro en heeft 4.000 verkooppunten in zeventien landen.

'We zijn een wereldmerk aan het worden en als dat helemaal gelukt is, zal de volgende stap een veganistische melkboer zijn. Dan vervang ik de koe door techniek, waar je gras instopt en er aan de andere kant echt grasmelk uitkrijgt', zegt Kortweg op platform De Ondernemer. Recent werd DVS overgenomen door Unilever. Samen met de Nederlands-Britse partner wil Korteweg nu de grootste slager ter wereld worden. Bekijk hieronder de video waarin Korteweg zijn ondernemerschap bespreekt en zijn nieuwste plannen ontvouwt, zoals over vega-zuivel.
(PvWK, bron: De Ondernemer)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken