Coca-Cola steekt Oranje Leeuwinnen hart onder de riem

Coca-Cola steekt Oranje Leeuwinnen hart onder de riem
  • Food-en-retail
  • 8 jul 2019 @ 10:55
  • 10788 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodWK VoetbalSponsoringMarketing

Ondanks het verlies gisteravond heeft het Nederlands vrouwenelftal tijdens het WK een historische prestatie geleverd met het spelen van de finale en dat mag worden beloond.

Dat stelt Coca-Cola. Dit merk is in Nederland als fanpartner van de KNVB verbonden met het vrouwenvoetbal. Daarom steekt Coke de Oranje Leeuwinnen vandaag een hart onder de riem na hun bijzondere prestatie. De uiting, met een subtiele en speelse verwijzing naar gendergelijkheid, is vanaf vandaag zichtbaar in een print (Telegraaf)-, digital outdoor- en social media campagne, meldt het iconische frisdrankmerk. 
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken