Jumbo moedigt wielrenners aan met racefiets-luchtbed

Jumbo moedigt wielrenners aan met racefiets-luchtbed
  • Food-en-retail
  • 11 jul 2019 @ 15:49
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Nederland raakt in de ban van de Tour de France. Om de fans wat verkoeling te bieden deze zomer en hun wielerhelden in stijl aan te kunnen moedigen, introduceert Jumbo Supermarkten nu het 'Drijftenue': een luchtbed in de vorm van het bekende gele wielershirt van de Jumbo-Visma ploeg.

Het Drijftenue is vanaf 11 juli 2019 verkrijgbaar bij Jumbo.


Jumbo vindt het belangrijk om jong, sportief talent te steunen en is al jarenlang de trotse sponsor van Team Jumbo-Visma, meldt dee retailketen. 'Met het drijftenue wil Jumbo de wielrenners - samen met de Nederlandse fans - aanmoedigen tijdens hun jacht naar succes.'

Supporten en winnen tegelijk
Fans kunnen de Jumbo wielerploeg online aanmoedigen en tegelijkertijd zelf mooie prijzen winnen door een zomerse foto met het luchtbed te maken en te delen met #Drijftenue, aldus Jumbo. 'De hoofdprijs is een volledig verzorgde reis naar de Ronde van Spanje voor twee personen. Daarnaast maken wielerfans kans op één van de felbegeerde gesigneerde Jumbo-Visma shirts of één van de vijftig merchandise-pakketten van de wielerploeg met daarin een sleutelhanger, vlag, handtekeningenkaarten en een bidon.' Het Jumbo Drijftenue is verkrijgbaar voor één euro bij aankoop van verschillende actieproducten. De drijftenues zijn vanaf vandaag te koop in alle Jumbo supermarkten in heel Nederland en online, zolang de voorraad strekt. Het item is gemaakt in samenwerking met Promoplus Retail.
(PvWK)

Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. Jumbo telt momenteel ruim 650 supermarkten, zeven Foodmarkten en een succesvolle online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com. Daarnaast lanceerde Jumbo het nieuwe gemakswinkelconcept Jumbo City, waarin het elementen van de reguliere Jumbo winkels, Foodmarkt én van restaurantketen La Place combineert. Zo wil Jumbo lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. In alle winkels én online wordt de unieke Jumbo formule gevoerd (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) en kunnen klanten vertrouwen op de 7 Zekerheden. Door de klant altijd centraal te zetten, is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarktketens. Niet voor niets is Jumbo al zestien keer door GfK uitgeroepen tot Beste Supermarkt van Nederland. In 2009 nam Jumbo de supermarktketen Super de Boer over en in 2012 volgde het nog grotere C1000. Begin 2016 heeft Jumbo ook de foodserviceformule La Place overgenomen. In 2018 volgde de overname van een deel van Emte. Zo groeide Jumbo van regionale supermarktketen uit tot een leidende omnichannel retailer in Nederland. Voor meer informatie zie www.jumbo.com.'

(bron: Jumbo Groep)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken