Maaza voegt kokoswater toe aan assortiment

Maaza voegt kokoswater toe aan assortiment
  • Food-en-retail
  • 13 aug 2019 @ 10:22
  • 14283 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailMerken

Tropische drankenmerk Maaza voegt kokoswater toe aan het assortiment. Het merk deed naar eigen zeggen negen jaar lang onderzoek naar 'het meest natuurlijke kokoswater met een lekkere smaak en gezondheidsvoordelen'.

Maaza belooft 100% kokoswater van hoge kwaliteit. Waar veel kokoswatermerken gebruik maken van concentraat, extra suikers toevoegen of het kokoswater vervoeren voor het wordt verpakt, doet Maaza dit naar eigen zeggen anders. Zo vindt afvulling van het 'Maaza Premium Coconut Water' direct plaats op de Indonesische kokosnootplantage, waardoor het kokoswater niet meerdere malen onnodig hoeft te worden verhit en de kwaliteit behouden blijft.

Zoektocht

Maaza startte in 2010 met een zoektocht naar het meest natuurlijke kokoswater met een lekkere smaak en gezondheidsvoordelen. Frank Sanders, CEO van Infra Foodbrands (waar Maaza onder valt), laat weten: 'We wilden er zeker van zijn dat we het best mogelijke product creëerden voordat het in de supermarkt zou liggen. Na jaren van testen en optimaliseren zijn we geslaagd om kokoswater te produceren dat niet alleen lekker en verfrissend is, maar ook gemaakt is van de beste kwaliteit doordat het direct wordt verpakt op de farm: van de boom direct in het pak. Het was het wachten absoluut waard.'

Maaza Premium Coconut Water ligt in de schappen bij onder meer Deen, Hoogvliet en Jumbo en is verkrijgbaar in een 33cl- en 1l-formaat.

Lucas Boon

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken