Nieuwe campagne Boxers.nl met ‘normale’ mannen
- Food-en-retail
- 16 aug 2019 @ 08:39
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerceCampagnes
- 16 aug 2019 @ 08:39
- Nanny Kuilboer
Ook in reclames voor herenondergoed staat vaak een stereotype man model, maar niet in de nieuwe en meer waarheidsgetrouwe campagne van webshop Boxers.nl.
Het idee achter de campagne is simpel: ook mannen moeten zich kunnen identificeren in plaats van vergelijken, aldus Puck Belder, brandmarketeer bij boxers.nl, want hoewel er bij vrouwelijke modellen al veel aandacht is voor diversiteit in lichaamstypes, zien we bij herenondergoed bijna alleen maar afgetrainde lichamen. Met deze campagne willen we webshops en merken inspireren om anders te kijken naar hoe zij ondergoed, en kleding in het algemeen, presenteren aan de consument.’
De website staat geheel in het teken van de online campagne. Verder loopt de campagne op Facebook en Instagram en een aantal influencers zullen de campagnes supporten.
De modellen moesten staan voor de échte klanten van boxers.nl, dus begon de zoektocht heel dichtbij. Het campagneteam wist hun manager en mede-eigenaar van boxers.nl te strikken, en ook de vader van een collega geeft zich bloot. Ward van Rijsbergen, marketingmanager boxers.nl, hoopt deze trend vaker te zien in de mode-industrie: ‘Wij gaan steeds meer onze doelgroep representeren, en waarom niet? Ik word er enthousiast van.’
Boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland en werkt direct samen met A-merken zoals Calvin Klein en Björn Borg. Met een groot aanbod voor heren, dames en kids biedt deze specialist ondergoed voor de hele familie op één plek. Door bovendien zoveel mogelijk zelf te doen - van fotografie tot logistiek en inkoop - zorgt het team voor een persoonlijke en vriendschappelijke aanpak, met hier en daar ruimte voor een geintje.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management