Bewustwordingscampagne Livera voor juiste BH-maat
- Food-en-retail
- 30 sep 2019 @ 10:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 30 sep 2019 @ 10:10
- Sjaak Hoogkamer
Livera start deze week met een nieuwe marketingcampagne ‘Je lijf verandert, dus je BH ook’. Uit kwalitatief onderzoek is opnieuw gebleken dat veel vrouwen niet de juiste BH maat dragen, terwijl dat volgens Livera juist zo belangrijk is.
De campagne is mede ontwikkeld door Shoq. Voor de campagne worden de volgende online media ingezet: LINDA.nl en een online campagne met de focus op Facebook en Instagram. Daarnaast is er een printadvertentie in de Libelle met een daaraan gekoppelde DM.
Judith Frowijn, Content Marketeer en PR Manager bij Livera: ‘Ons lichaam is voortdurend in ontwikkeling, maar veel vrouwen zijn zich er niet van bewust hoeveel invloed dat heeft op hun BH-maat, en passen hun maat niet aan. Een vrouwenlichaam kan veranderen door allerlei oorzaken. We worden zwanger, komen aan, vallen af en worden ouder. Dit heeft invloed op ons lijf. Ondanks deze veranderingen blijven veel vrouwen dezelfde BH maat dragen. Maar als je lijf verandert, verandert je BH ook. Laat je daarom regelmatig opmeten door een Livera expert.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing