Bewustwordingscampagne Livera voor juiste BH-maat

Bewustwordingscampagne Livera voor juiste BH-maat
  • Food-en-retail
  • 30 sep 2019 @ 10:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Livera start deze week met een nieuwe marketingcampagne ‘Je lijf verandert, dus je BH ook’. Uit kwalitatief onderzoek is opnieuw gebleken dat veel vrouwen niet de juiste BH maat dragen, terwijl dat volgens Livera juist zo belangrijk is.

De campagne is mede ontwikkeld door Shoq. Voor de campagne worden de volgende online media ingezet: LINDA.nl en een online campagne met de focus op Facebook en Instagram. Daarnaast is er een printadvertentie in de Libelle met een daaraan gekoppelde DM.

Judith Frowijn, Content Marketeer en PR Manager bij Livera: ‘Ons lichaam is voortdurend in ontwikkeling, maar veel vrouwen zijn zich er niet van bewust hoeveel invloed dat heeft op hun BH-maat, en passen hun maat niet aan. Een vrouwenlichaam kan veranderen door allerlei oorzaken. We worden zwanger, komen aan, vallen af en worden ouder. Dit heeft invloed op ons lijf. Ondanks deze veranderingen blijven veel vrouwen dezelfde BH maat dragen. Maar als je lijf verandert, verandert je BH ook. Laat je daarom regelmatig opmeten door een Livera expert.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken