Tweede editie Ever Evolving Talks by Calik Denim 22 oktober 2019
- Food-en-retail
- 4 okt 2019 @ 08:28
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 4 okt 2019 @ 08:28
- Peter van Woensel Kooy
'Ever Evolving Talks by Calik Denim' is in 2018 gelanceerd om de internationale mode-industrie inzicht en richting te geven voor de toekomst en als dag om met zijn allen even pas op de plaats te maken en te reflecteren op de hectiek van de modewereld. Nu is editie twee in aantocht.
Met ruim 400 gasten en een keur aan inspirerende sprekers, was de eerste editie een enorm succes. Dat krijgt een vervolg, Ever Evolving talks by Calik Denim wordt een jaarlijks evenement, zo meldt de organisatie. De volgende editie vindt op 22 oktober 2019 aanstaande plaats in Theater Amsterdam.
De modewereld kijkt van nature vooruit. Mode gaat over het visualiseren van de toekomst, het verder kijken dan de grenzen die de huidige maatschappij ons oplegt en dáár de eerste stappen zetten. Door het continu najagen van die immer verplaatsende stip op de horizon, heeft Calik Denim gerealiseerd dat de mode-industrie behoefte heeft aan een jaarlijks rustmoment. Een dag op de kalender waarop wordt nagedacht over waar we met zijn allen naar toe gaan, een moment om even op te laden en de koers bij te sturen. Met hun ‘Ever Evolving’ motto als uitgangspunt, is Ever Evolving Talks by Calik Denim precies dat moment geworden dat was gevisualiseerd. Ontworpen als live platform voor gedachten en ideeën, geeft Ever Evolving Talks invloedrijke sprekers uit verschillende internationale werelden – naast sleutelfiguren uit de internationale modewereld – het woord. Sprekers die de bezoekers amuseren, uitdagen en in beweging brengen met hun inspirerende verhalen over de manier waarop zij in het leven staan en met hun unieke visies op de toekomst waarop Calik Denim de industrie wil voorbereiden. 'It’s all about future and it will always be…'
De 2019 editie wordt gemodereerd door BJ Cunningham, ondernemer en eigenaar van de BJ Cunningham Co. De volgende uitdagende sessies staan op het programma:
GEN Z: THE FUTURE OF CONSUMER
Millenial & Gen Z expert Matt Britton, auteur van bestseller Youthnation en CEO van softwareontwikkelaar Suzy, legt verbanden tussen de consumentencultuur van nu en de zakentrends van de toekomst.
TRANSPARENCY & BLOCKCHAIN: WHERE TO START WHEN MY SUPPLY CHAIN ISN'T PERFECT?
Jessi Baker, oprichter en CEO van Provenance, legt uit hoe blockchain technologie een revolutie kan ontketenen wat betreft de transparantie in de productieketens.
HOW BUSINESS CAN BE A FORCE FOR GOOD WITH BCORP?
Marcello Palazzi, wereldwijd ambassadeur van BCORP Movement en Bert van Son, CEO en oprichter van Mud Jeans, laten zien hoe zakendoen veel meer is dan geld verdienen, je kan de wereld verbeteren!
THE FUTURE IS FEMALE, A CONVERSATION WITH WOMEN WHO CREATE RESPONSIBLY
Moderator Tamsin Blanchard, journalist en Special Events Curator bij Fashion Revolution, leidt een discussie met Priya Ahluwalia, oprichter en Creative Director van Ahluwalia, Bethany Williams, oprichter en Creative Director van Bethany Williams, en anderen over vrouwelijk leiderschap.
OVERCOMING CLIMATE CHANGE, A GLIMPSE INTO OUR FUTURE
Voormalig NFL-speler en NASA astronaut Leland Devon Melvin wordt geïnterviewd door Dio Kurazawa, mede-oprichter van Bear Scouts en Denim & Sustainability Director bij WGSN, over klimaatverandering en het effect daarvan op de wereld.
De tweede editie van dit jaarlijkse evenement belooft op alle fronten spraakmakender en specialer te worden dan de eerste editie. Theater Amsterdam is dé plek waar de mode-industrie samenkomt en de toekomst in stapt. Laat jouw kans niet schieten om onderdeel te zijn van dit unieke evenement. Hou onze website in de gaten voor de bekendmaking van nieuwe namen. Het volledige programma is te vinden op: www.everevolvingtalks.com. Hieronder is een videocompilatie van de eerste editie te zien.
(PvWK)
Klik hier om de hoogtepunten van 2018 te zien.
Over Calik Denim
'Calik Denim is een premium denimproducent die in Turkije zijn basis heeft. Calik Denim werkt met merken en bedrijven als PVH, Diesel, Armani, Acne, H&M, Zara, Jack & Jones, Calvin Klein, 7 for All Mankind, Parker Smith, Gerry Weber en meer.' Meer info klik hier.
(bron: CK)
#EverEvolvingTalks
Official website: www.calikdenim.com
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Gerry Weber
- Ever Evolving Talks
- Calik Denim
- Turkije
- jeans
- 7 for All Mankind
- Acne
- PVH
- internationaal
- Calvin Klein
- toekomst
- mode-industrie
- Jack & Jones
- Armani
- H&M
- spijkerbroek
- Parker Smith
- Diesel
- Zara
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing