Dunkin' introduceert petrol concept in Nederland
- Food-en-retail
- 5 nov 2019 @ 15:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodKlantenMarketing
- 5 nov 2019 @ 15:32
- Peter van Woensel Kooy
Koffie- en donutmerk Dunkin’ introduceert zijn petrol concept op de Nederlandse markt. De introductie vindt 6 en 7 november plaats op de Tankstation Vakbeurs in Houten, waar pomphouders kennis kunnen maken met drie verschillende concepten.
Door de introductie kunnen de koffie en donuts van Dunkin’ toegevoegd worden aan het assortiment van tankstations en wordt het voor liefhebbers mogelijk om ook onderweg te genieten van Dunkin’s heerlijke lekkernijen.
Drie Dunkin’ concepten voor tankstations
Dunkin’ presenteert drie verschillende concepten voor tankstations op de Tankstation Vakbeurs in Houten, die momenteel, op 6 en 7 november 2019, plaatsvindt.
1. Allereerst wordt het Dunkin’ on the go concept getoond. Hierbij wordt een speciale Dunkin’ unit geïnstalleerd, waarbij de klant met zijn of haar betaalpas betaalt en zelf een keuze kan maken uit heerlijke warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. Daarnaast vindt er een primeur plaats met de introductie van de Frozen Dunkin’ machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Hierbij kan gekozen worden voor voorverpakte donuts in doosjes van 1, 2 of 4 stuks en lekkere munchkins.
2. Een tweede mogelijkheid is een echte Dunkin’ pop-up store, waarbij een compleet Dunkin’ restaurant op locatie gebouwd wordt en waar het hele assortiment beschikbaar zal zijn.
3. Ten derde wordt het ook mogelijk om producten van Baskin-Robbins, het premium ijsmerk dat ook bij het moederbedrijf van Dunkin’ hoort, toe te voegen aan het tankstationassortiment. In een speciale Baskin-Robbins vriezer wordt het ijs in verpakkingen van 120 ml en 500 ml aan de klant aangeboden.
Over Dunkin’ on the go
Eind september 2019 opende het bekende coffee and baked goods merk Dunkin' al een vestiging bij wegrestaurant De Lucht langs de A2, maar met de introductie van het petrol concept in Nederland wordt het voor alle tankstationhouders door heel het land mogelijk om het Dunkin’ concept te implementeren, stelt het merk. 'Na de komst van Dunkin’ in Nederland hebben we al mooie uitbreidingen mogen doen in verschillende steden. Dankzij het petrol concept maken we de koffie en donuts van Dunkin’ nog makkelijker beschikbaar voor iedereen in Nederland. Een kop koffie met een donut vormt toch een ideale combinatie voor een on the go tussendoortje?', aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- donut
- pomp
- retail
- implementeren
- on on the go
- Dunkin'
- Nabil Besali
- Dunkin’ on the go
- wegrestaurant
- koffie
- coffee and baked goods
- concept
- De Lucht
- food
- suiker
- tankstationhouders
- zoet
- Dunkin' Donuts
- A2
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing