Hobbelpaard 2.0: 'hét Sinterklaascadeau van 2019'
- Food-en-retail
- 15 nov 2019 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 15 nov 2019 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Op 16 november is de landelijke aankomst van de Sint. Mooi moment voor merken om 'hét Sinterklaascadeau van 2019' te benoemen: zoals dit loopfietsje op een schommelend onderstel met hobbelpaard-constructie.
Dankzij deze hobbelpaardconstructie van Strider Bikes kunnen baby’s al vanaf zes maanden hun eerste fietservaring opdoen, meldt het merk trots. Sint alert dus!
'Zodra het kind uitgeschommeld is, kan het fietsje eenvoudig uit het onderstel worden gehaald om vervolgens nog jarenlang te worden gebruikt als echte loopfiets. Kinderen die toe zijn aan het echte fietswerk kunnen daardoor gemakkelijk overstappen naar een 14inch Strider: een reguliere fiets met pedalen geschikt voor kinderen van zes t/m zeven jaar', aldus de makers. Strider Bikes, opgericht in 2007, heeft wereldwijd al meer dan twee miljoen loopfietsjes annex 'hobbelpaardjes' verkocht en is verkrijgbaar in ruim 75 landen, stelt men. Strider Bikes is er de afgelopen jaren in geslaagd bij duizenden kinderen over de hele wereld het gevoel van balans, coördinatie en zelfvertrouwen te vergroten en het enthousiasme voor (leren) fietsen te stimuleren, concludeert 'hét Sinterklaascadeau van 2019'.
(PvWK)
Het paard in actie. Voor meer informatie klik hier.
Fotocredit boven: Intocht van Sinterklaas in Schiedam 2009 door Sander van der Wel
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- plaats
- aankomst
- Amerigo
- verlanglijst
- cadeau
- Piet
- Sint
- 16 november
- paard
- handel
- schimmel
- moment
- schoorsteen
- stoomboot
- marketing
- zieginds
- Sint
- speelgoed
- Strider Bikes
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing