Hobbelpaard 2.0: 'hét Sinterklaascadeau van 2019'

Hobbelpaard 2.0: 'hét Sinterklaascadeau van 2019'
  • Food-en-retail
  • 15 nov 2019 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Op 16 november is de landelijke aankomst van de Sint. Mooi moment voor merken om 'hét Sinterklaascadeau van 2019' te benoemen: zoals dit loopfietsje op een schommelend onderstel met hobbelpaard-constructie.

Dankzij deze hobbelpaardconstructie van Strider Bikes kunnen baby’s al vanaf zes maanden hun eerste fietservaring opdoen, meldt het merk trots. Sint alert dus!

'Zodra het kind uitgeschommeld is, kan het fietsje eenvoudig uit het onderstel worden gehaald om vervolgens nog jarenlang te worden gebruikt als echte loopfiets. Kinderen die toe zijn aan het echte fietswerk kunnen daardoor gemakkelijk overstappen naar een 14inch Strider: een reguliere fiets met pedalen geschikt voor kinderen van zes t/m zeven jaar', aldus de makers. Strider Bikes, opgericht in 2007, heeft wereldwijd al meer dan twee miljoen loopfietsjes annex 'hobbelpaardjes' verkocht en is verkrijgbaar in ruim 75 landen, stelt men. Strider Bikes is er de afgelopen jaren in geslaagd bij duizenden kinderen over de hele wereld het gevoel van balans, coördinatie en zelfvertrouwen te vergroten en het enthousiasme voor (leren) fietsen te stimuleren, concludeert 'hét Sinterklaascadeau van 2019'.
(PvWK)


Het paard in actie. Voor meer informatie klik hier.

Fotocredit boven: Intocht van Sinterklaas in Schiedam 2009 door Sander van der Wel 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken