Stichting Jarige Job: Op Black Friday niet alleen kopen, óók geven!

Stichting Jarige Job: Op Black Friday niet alleen kopen, óók geven!
  • Food-en-retail
  • 27 nov 2019 @ 10:10
  • 11517 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Maatschappij

Op Black Friday opent Burgemeester Aboutaleb een ‘Stichting Jarige Job Pop Up Shop’ op de Korte Lijnbaan 12-14 in Rotterdam.

Samen met winkeliers in het centrum zamelt Stichting Jarige Job de hele maand december cadeautjes in voor kinderen die geen cadeautje krijgen op hun verjaardag en ook niet kunnen trakteren in de klas.

Tijdens de opening van de pop up shop op Black Friday trapt burgemeester Aboutaleb om 10.00 uur af met het eerste gedoneerde cadeau. Genodigden uit het bedrijfsleven en kinderen uit de buurt zullen dan al voor de deur klaarstaan om het voorbeeld van de burgemeester te volgen en hun steentje bij te dragen. Met de pop up shop wil Stichting Jarige Job bezoekers, oud maar vooral jong, op een toegankelijke manier laten kennismaken met de armoedeproblematiek en laten ervaren hoe je zelf kunt helpen. Kinderen worden bedankt voor hun superheldendaad en krijgen daarvoor een traktatie.

Stichting Jarige Job

Huib Lloyd, oprichter en directeur van Stichting Jarige Job:  ‘In Nederland groeien meer dan 61.000 kinderen op in gezinnen die écht heel weinig te besteden hebben. Deze kinderen zitten niet op een sport, gaan niet mee met schoolreisjes en gaan op hun verjaardag niet naar school omdat ze niet kunnen trakteren. Hierdoor komen zij in een sociaal isolement terecht. Samen met Urban Department Store Rotterdam dragen we de boodschap uit dat vanaf Black Friday de decembermaand niet alleen draait om cadeautjes krijgen, maar ook om geven. Zo wordt het voor iedereen een feestje!’

 

 

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken