Unilever Benelux benoemt Annemarieke de Haan als General Manager
- Food-en-retail
- 15 jan 2020 @ 08:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 15 jan 2020 @ 08:27
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf 1 maart 2020 start Annemarieke de Haan als General Manager van Unilever Benelux. Zij volgt Conny Braams op die op 1 januari 2020 is gestart in haar nieuwe rol als Unilevers Chief Digital & Marketing Officer.
Annemarieke de Haan (43) startte haar loopbaan bij Unilever in 1999 en heeft in die periode verschillende marketing-, verkoop- en general management rollen in binnen- en buitenland vervuld. Voorafgaand aan haar huidige rol als Managing Director Unilever Maleisië & Singapore, was ze onder andere Vice President Personal Care in Indonesië (2015 – 2017) en Vice President Home Care, Personal Care en Refreshment in de Benelux (2012 – 2014). De Haan is bestuurslid van de Malaysian Dutch Business Council, werd in 2019 verkozen tot Best Sustainability Leader in Maleisië en was in 2013 in Nederland winnaar van de Young Captain Award.
(PvWK)
Annemarieke de Haan
Over Unilever
'Unilever in de Benelux Unilever heeft in de Benelux een sterke merkenportefeuille met bekende merken als Andrélon, Axe, Ben & Jerry’s, Bertolli, Calvé, Conimex, Dove, Glorix, Knorr, Lipton, Neutral, Ola, Omo, Prodent, Pukka, Rexona, Signal, Sun, Unox en Zwitsal en is de grootste A-merkenfabrikant van consumentengoederen in de Benelux. Bij Unilever in België en Nederland werken in totaal circa 2.700 medewerkers. Meer informatie over Unilever en haar merken is te vinden op www.unilever.nl en www.unilever.be.'
(bron: Unilever)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- GM
- Unilever
- Benelex
- Conny Braams
- Unilever
- General Manager
- retail
- Annemarieke de Haan
- marketing
- digital
- Marketing Officer
- benoeming
- Chief Digital
- Unilever Benelux
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing