Unilever Benelux benoemt Annemarieke de Haan als General Manager

Unilever Benelux benoemt Annemarieke de Haan als General Manager
  • Food-en-retail
  • 15 jan 2020 @ 08:27
  • 12927 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Vanaf 1 maart 2020 start Annemarieke de Haan als General Manager van Unilever Benelux. Zij volgt Conny Braams op die op 1 januari 2020 is gestart in haar nieuwe rol als Unilevers Chief Digital & Marketing Officer.

Annemarieke de Haan (43) startte haar loopbaan bij Unilever in 1999 en heeft in die periode verschillende marketing-, verkoop- en general management rollen in binnen- en buitenland vervuld. Voorafgaand aan haar huidige rol als Managing Director Unilever Maleisië & Singapore, was ze onder andere Vice President Personal Care in Indonesië (2015 – 2017) en Vice President Home Care, Personal Care en Refreshment in de Benelux (2012 – 2014). De Haan is bestuurslid van de Malaysian Dutch Business Council, werd in 2019 verkozen tot Best Sustainability Leader in Maleisië en was in 2013 in Nederland winnaar van de Young Captain Award.
(PvWK)


Annemarieke de Haan

Over Unilever
'Unilever in de Benelux Unilever heeft in de Benelux een sterke merkenportefeuille met bekende merken als Andrélon, Axe, Ben & Jerry’s, Bertolli, Calvé, Conimex, Dove, Glorix, Knorr, Lipton, Neutral, Ola, Omo, Prodent, Pukka, Rexona, Signal, Sun, Unox en Zwitsal en is de grootste A-merkenfabrikant van consumentengoederen in de Benelux. Bij Unilever in België en Nederland werken in totaal circa 2.700 medewerkers. Meer informatie over Unilever en haar merken is te vinden op www.unilever.nl en www.unilever.be.'

(bron: Unilever)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken